سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ در 10 وزن؛

تیم قم راهی رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد

تیم کشتی فرنگی نوجوانان استان قم با 2 تغییر و تمام نفرات خود به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور اعزام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، هیئت کشتی استان قم به منظور اعزام تیمی با حضور بهترین‌های حال حاضر کشتی قم به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور، ترکیب این تیم را از بین کشتی‌گیرانی که در پیکارهای انتخابی موفق ظاهر شده بودند، انتخاب کرد.

با توجه به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان از سوی فدراسیون کشتی کشورمان، قرار است این دوره از پیکارها از امروز تا عصر شانزدهمین روز دی‌ماه در شمال غرب کشور یعنی تبریز به انجام برسد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در حالی برگزار می‌شود که تمرینات تیم منتخب قم از مدت‌ها قبل زیر نظر مربیان این تیم انجام شده اما در آستانه اعزام این تیم به تبریز 2 تغییر در ترکیب تیم اعزامی هیئت قم ایجاد شد.

این رقابت‌ها قرار است روزهای پانزدهم و شانزدهم دی‌ماه به میزبانی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار شود در حالی که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی کشورمان قرار است رقابت‌ها در 10 وزن به انجام برسد.

با برنامه‌ریزی هیئت کشتی استان قم کشتی‌گیران قمی در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها با حریفان خود کشتی می‌گیرند و پنج نفر آن‌ها امروز در اوزان روز نخست با حریفان خود سرشاخ می‌شوند.

بر اساس اعلام قبلی هیئت کشتی استان قم برای حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در تبریز در وزن 42 کیلوگرم علیرضا نجاتی، در وزن 46 کیلوگرم ابوالفضل طالبی، در وزن 50 کیلوگرم علی شاه قلعه، در وزن 54 کیلوگرم ابوالفضل زینتی رفاه، در وزن 58 کیلوگرم حامد بیرامی، در وزن 63 کیلوگرم ایمان عیسی‌خوانی، در وزن 69 کیلوگرم حسین ابراهیمی، در وزن 76 کیلوگرم امیرحسین قرنلی، در وزن 85 کیلوگرم مهدی اسماعیلی و در وزن 100 کیلوگرم علی‌اصغر شهبازی انتخاب شده بودند اما در اوزان 63 و 73 کیلوگرم نفرات این تیم تغییر کردند.

بدین ترتیب در وزن 63 کیلوگرم به جای ایمان عیسی‌خوانی قرار است حسام جعفری برای تیم هیئت قم کشتی بگیرد ضمن اینکه در وزن 76 کیلوگرم به جای امیرحسین قرنلی نماینده تیم اعزامی هیئت کشتی قم به این مسابقات محمدرضا رضایی خواهد بود.

این در حالی است که با تصمیم کمیته فنی هیئت کشتی استان قم قرار شد روح‌الله میکاییلی به عنوان سرمربی هدایت تیم هیئت کشتی قم را در این رقابت‌ها بر عهده داشته باشد در حالی که میکاییلی خود یکی از اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها به شمار می‌رود./س

برچسب ها: قم ، راهی ، کشتی ، فرنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.