سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

بیش از 160 میلیارد ریال سرمايه صندوق لرستان

نماینده شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی لرستان گفت: سرمایه صندوق استان بیش از 160 میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ حسین پیرحیاتی افزود: صندوق استان با سرمایه حدود 165 میلیارد ریال 60 درصد سهم تشکل‎های تولیدیو 40 درصد سهم دولت هم اکنون 204 تعاونی و تشکل هستند که در زمینه دام، مرغداری، شیلات، زنبورداری، مکانیزاسیون فعالیت دارند.

مهندس پیرحیاتی،گفت: صندوق در سال جاری 280 میلیارد ریال تسهیلات به سهام‎داران پرداخت کرده و خدمات ارزنده‎ای در خصوص تأمین نقدینگی برای تأمین نهاده‎ها و به خصوص کود شییمایی در استان داشته است.

در ادامه نماینده صندوق کشور افزود: از 10 سال پیش یعنی زمان تشکیل صندوق تاکنون در کلیه مراکز استانی و در شهرستان‎های استان‎های تهران، خراسان جنوبی و سمنان این صندوق تشکیل شده است.

اعرابی با اعلام اینکه سرمایه صندوق 540 میلیارد تومان است، گفت: می‎بایست برای ارائه خدمات با توجه به تصمیم گیری‎های استانی، تعامل صندوق با سهامداران، شناسایی ظرفیت‎های ناشناخته، اتاق فکر راه‎اندازی شود.

درپایان مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی لرستان در ارائه گزارش عملکردی شرکت گفت: هدف اصلی صندوق شکوفایی کشاورزی استان است و از ابتدای تأسیس تاکنون عملکرد مطلوب بوده است.

مهندس موسوی با اعلام اینکه با پرداخت سهم دولت سرمایه صندوق به 20 میلیارد تومان می رسد، ادامه داد: صندوق کمک‎های مالی به تشکل‎هایتولیدی که نیازمالی داشته باشند را در اولویت خود قراردهد.

وی در خصوص عملکرد درآمدی گفت: یک میلیارد و 420 میلیون تومان درآمد شرکت بوده که از این میزان یک میلیارد و 128 میلیون سود خالص است. سال قبل میزان 22 هزار تن کود شیمایی از جمله فعالیت‎های شرکت بوده است./س
انتهای پیام/
برچسب ها: سرمایه ، صندوق ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.