سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

حق قضاوت درخصوص تصمیمات داور را نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: داور نسبت به بینش خود قضاوت می‌کند و ما حق نداریم در خصوص تصمیمات داور قضاوت کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، زلاتکو کرانچار در کنفرانس خبری پس از دیدار صبا و سپاهان اظهار داشت: ما برای پیروزی در این میدان آمده بودیم و می‌دانستیم بازی دشواری در پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند اما ما نسبت به حریف برتری داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم چون می‌دانستند در صورت برد در این مسابقه، درکورس رقابت باقی خواهند ماند به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار بستند.

وی تاکید کرد: البته تیم صبا کوشش خود را انجام داد که به نتیجه مساوی دست پیدا کند اما شانس زیادی به دست نیاورد.

کرانچار در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در این بازی گفت: امروز امیرحسین کریمی، علی کریمی و مرادوند کیفیت مورد نظر ما را داشتند و ما از آنها استفاده کردیم.

وی در خصوص مصدومیت سوکای گفت: این بازیکن در وضعیت خوبی قرار دارد اما هنوز صددرصد آماده نیست از بازی داماش آرام آرام به وی بازی می‌دهیم تا به آمادگی برسد و تاثیرات خود را برای ما داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص آماده سازی تیم سپاهان برای جام باشگاه‌های آسیا ابراز داشت: در این راستا ما بازیکن هلندی الاصل خود را اضافه کردیم و در تمرینات آماده سازی به سر می‌برد.

وی خصوص شایعه سرمربیگری نویدکیا در فصل آینده برای سپاهان تاکید کرد: باید این فصل تمام شود بعد ببینیم که شرایط چگونه رقم خواهد خورد؛ اگر نویدکیا به دلیل مصدومیت نتواند دیگر بازی کند، او به عنوان اسطوره جایگاهش در سپاهان محفوظ است./س

برچسب ها: قم ، حق ، قضاوت ، تصمیم ، داور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.