سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ مرفاوی پس از شکست در برابر سپاهان:

بازیکنان جوان باید از عنایتی خجالت بکشند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه از بازی بازیکنانم در نیمه نخست راضی نیستم و بازیکنان جوان باید از عنایتی خجالت بکشند، گفت: ما در خط حمله و دفاع شرایط خوبی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عبدالصمد مرفاوی در کنفرانس خبری پس از دیدار صبا و سپاهان اظهار داشت: از بازی بازیکنان در نیمه نخست راضی نیستم، ما در خط حمله و دفاع شرایط خوبی نداشتیم.

وی اظهار داشت: این امر موجب شد تیم سپاهان میانه زمین را در اختیار بگیرد و از موقعیت خود به خوبی استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بازیکنان صبا صلابتی که باید داشته باشند را در میانه میدان نداشتند، خاطرنشان کرد: آنچه از آنها خواستیم انجام ندادند البته ما در نیمه دوم بهتر از سپاهان بودیم اما آنها بازی را اداره کردند و ما نتوانستیم به گل دست یابیم.

وی افزود: سپاهان با جوانگرایی در خط حمله و استفاده از بازیکنان با تجربه در خط دفاع توانست بازی را کنترل کرده و به پیروزی دست یابد.

مرفاوی با تبریک به تیم سپاهان تاکید کرد: از تیم خودم راضی نیستم گرچه در نیمه دوم هم بهتر شدیم اما آنچه که مدنظرم بود محقق نشد.

وی با بیان اینکه باید باز هم کار کنیم تا در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم تصریح کرد: برای این‌ کار باید تلاشمان را بیشتر کنیم و تک تک بازیکنان احساس مسئولیت کنند تا بتوانیم به نتایج دلخواه دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه به آینده امیدوار هستیم گفت: تیم‌هایی هستند که وضعشان از ما بدتر است، امیدوار هستند و ما نیز امیدواریم تا در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم صبا گفت: بازیکنان جوانی که داریم در سطحی نیستند که بتوانند به ما کمک کنند.

مرفاوی تاکید کرد: خجالت‌آور است که بازیکن جوانی که ما به میدان می‌فرستیم می‌ایستد و بازیکن مسنی مثل عنایتی روی پای بازیکنان حریف تکل می‌رود./س

برچسب ها: قم ، بازیکن ، جوان ، خجالت ، عنایتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.