سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با همکاري و مشارکت مجمع خيرين مسجدساز و شهرداري تهران؛

احداث 400 مسجد در پايتخت

مديرعامل مجمع خيرين مسجدساز، از احداث 400 مسجد در پايتخت، با همکاري و مشارکت مجمع خيرين مسجدساز و شهرداري تهران خبر داد.

 مجيد شايسته در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به پيام مقام معظم رهبري و تاکيد فراوان ايشان بر احداث مساجد در محلات فاقد مسجد، لزوم احداث 400 مسجد در سطح محلات شهر تهران در دستور کار شهرداري تهران قرار گرفت.
 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور تامين نيازهاي فرهنگي، مذهبي و اجتماعي شهروندان در گروه‌هاي سني مختلف از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان، ميانسالان و ... سالمندان بنابر نياز هر فرد، در دست اجراست.
 
شايسته با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح شهرداري تهران و مجمع خيرين مسجدساز جهت پيشرفت پروژه‌هاي عمراني مساجد در محلات شهر تهران مشارکت و همکاري دارند.
 
وي با اشاره به لزوم اجراي اين طرح گفت: احداث مساجد جديد در سطح شهر تهران الگوي مناسبي و خوبي براي احداث مساجد در ساير استانهاي کشور است.
 
شايسته در پايان با اشاره به اقدامات اجرايي مجمع خيرين مسجدساز افزود: احداث مساجد در روستاهاي فاقد مسجد، احداث مساجد در مناطق محروم، بازسازي مساجد سطح کشور از اقدامات مجمع خيرين مسجدساز است./
انتهاي پيام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.