سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ استاندار:

ادای دین به انقلاب با خدمت به ملت

استاندار قم گفت: ما انقلاب را مدیون رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و خون‌های ریخته شده در این راه می‌دانیم و باید دین خود را با خدمت بیش از پیش به انقلاب اسلامی ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، قیام خونین 19 دی را حرکتی الهی خواند و بزرگداشت این قیام پربرکت پس از سه دهه را نشان از عظمت و بزرگی آن دانست.

وی با اشاره به این حرکت عظیم که در 19 دی‌ماه سال 56 شکل گرفت، آن را سرفصلی از حرکت بزرگ و سرنوشت‌ساز عنوان کرد که منجر به انقلاب اسلامی و چنین روزهای با عظمتی شد.

استاندار قم عنوان کرد:‌ ما انقلاب را مدیون رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و خون‌های ریخته شده در این راه می‌دانیم و باید دین خود را با خدمت بیش از پیش به انقلاب اسلامی ادا کنیم.

وی حرکت عظیم عاشقان ولایت از قم به سمت تهران در روز 19 دی که با شور و شوق خاصی همراه است را نشان از ادامه راه شهدا عنوان کرد و افزود: در این روز مردم و مسئولان شریف قم به دیدار مولا و مقتدای خود می‌روند تا ضمن ابراز علاقه قلبی خود به نظام و رهبری معظم انقلاب اسلامی، به جهانیان بگویند به راه مقدس شهیدان پایبندند و این مسیر الهی را ادامه خواهند داد.

در این جلسه نصرت‌الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گزارش اقدامات انجام شده برای عزیمت کاروان «میثاق با امام، بیعت با رهبری» که 19 دی‌ماه جاری به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت را ارائه کرد./س

برچسب ها: قم ، ادای ، دین ، انقلاب ، خدمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.