سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/احیای حرفه های فراموش شده:

با اجرای طرح استادشاگردی کمیته امداد

مدیر کل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور با اشاره به اجرای طرح استادشاگردی در این نهاد، گفت: اجرای این طرح موجب احیای حرفه های فراموش شده در جامعه می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، حق گویان در نشست مشترک دستگاه های اجرایی مرتبط با اشتغال و موسسات کاریابی استان، گفت: این طرح یکی از طرح های بسیار خوب ما در سطح کشور بخصوص استان های محروم است که علاوه بر احیای حرفه های فراموش شده موجب می شود کارفرمایانی که نمی توانند نیرو جذب کنند به آموزش افراد در حرفه خود بپردازند.
وی گفت: کارفرمایی که پس از آموزش در رشته مورد نظر و محرز شدن صلاحیت فرد آموزش دیده وی را مشغول به کار کند از بسته تشویقی ما که معافیت 50 درصدی حق بیمه تامین اجتماعی است بهره مند می شود.
مدیر کل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد کشور با بیان اینکه استان کردستان دارای پتانسیل های بالایی در زمینه های مختلف است خواستار توجه متولیان به اجرای درست این طرح و معرفی رشته های مورد نیازی که در استان وجود ندارد به مرکز شد.
حق گویان، خواستار تامین مربی و آموزش مربیان در رشته های مورد نظر شد و افزود: مربیان آموزش دیده باید در روستاها و نقاط محروم حضور یافته و پس از شناسایی استعدادها به آموزش رشته های مورد نظر بپردازند./س
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.