سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اختصاص بیش از 323 میلیارد ریال اعتبار به بخش دام و طیور کردستان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان از اختصاص 323 میلیارد و 310 میلیون ریال اعتبار به بخش دام، طیور و آبزیان استان خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، جعفری گفت: این میزان اعتبار در راستای توسعه طرح های دام، طیور و آبزیان استان در سال جاری و با توجه به ابلاغ مرحله اول اعتبارات صندوق توسعه ملی، در کارگروه توسعه سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان به تصویب رسید.
وی مجموع اعتبارات بخش کشاورزی استان از محل صندوق توسعه ملی را 465 میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: بخش دام، طیور و آبزیان با اختصاص حدود 70 درصد اعتبارات بخش کشاورزی استان، بیشترین میزان این اعتبارات را به خود اختصاص داده است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه در پرداخت اعتبارات این بخش، اولویت با طرح های نیمه تمام است، گفت: 104 طرح نیمه تمام با هدف پرداخت اعتبارات در استان شناسایی شده است.
جعفری در پایان اضافه کرد: تاکنون 212 میلیارد و 650 میلیون ریال به 64طرح مرغداری، 89 میلیارد و 660 میلیون ریال به 37 طرح پرورش گاوشیری و گوساله صنعتی و 21 میلیارد ریال به سه طرح پرورش ماهیان سردآبی پرداخت شده است/س
انتهای پیام/
برچسب ها: اعتبار ، طیور ، تصویب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.