سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابی‌فرد در نطق پیش از دستور:

کمیسیون عمران مسئول رصد ارائه خدمات به زلزله‌زدگان بستک/ درخواست از مسئولین برای رسیدگی به مناطق آسیب‌دیده

نایب رئیس اول مجلس با اشاره به زلزله اخیر بستک گفت: از مسئولین انتظار داریم با برنامه‌ریزی درست نسبت به بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه امروز (یکشنبه 15 دی) را برعهده دارد در ابتدای آغاز این جلسه به زلزله اخیر شهر بستک اشاره کرد و گفت: صبح روز پنج‌شنبه زلزله‌ای به بزرگی 5 و 5 ریشتر شهر بستک در استان هرمزگان را لرزاند که در پی این زمین لرزه نسبتا حجم بزرگی از بافت مسکونی شهر، تاسیسات زیربنایی، مساجد و مدارس آسیب دید.  
 
وی افزود: هم چنین حدود 35 نفر از هموطنانمان مجروح و یکی از اهالی محترم این منطقه نیز دعوت حق را لبیک گفت که این موضوع را خدمت مردم شریف بستک تسلیت عرض می‌کنیم و برای مردم و نماینده آن شهر نیز آرزوی توفیق و سعادت داریم.  
 
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: از مسئولین انتظار داریم با برنامه‌ریزی درست نسبت به بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده شهر بستک اقدام کنند.  
 
وی تاکید کرد: کمیسیون عمران نیز با اعزام هیئتی به استان هرمزگان و شهر بستک ارائه خدمات و نوسازی منطقه را رصد کنند تا بتوانیم آسیب‌ها و خسارت‌های متوجه این مردم را به نحو شایسته جبران کنیم.  
 
وی در ادامه سخنان خود به مراسم بزرگداشت مرحوم علی اکبر پرورش اشاره کرد و گفت: این مراسم امروز از ساعت 14 الی 16 در مدرسه عالی شهید مطهری برقرار است.
 
وی اظهار داشت: جناب دکتر پرورش اولین قاری قرآن کریم در مجلس شورای اسلامی بودند در دوره اول این برادر به عنوان نماینده اصفهان و قاری قرآن کریم مجلس را به عطر آیات نورانی کتاب وحی معطر می‌نمودند، برای آن بزرگوار علو درجات را خواستارم.

ابوترابی‌فرد در تشریح جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان گفت: این جلسه از ساعت 8 صبح با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی برگزار شد.
 
وی افزود: رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس دغدغه‌های مجلس در ارتباط با کالاهای راهبردی کشاورزی را مطرح و وزیر جهاد کشاورزی نیز توضیحاتی ارائه داد.  
 
نایب رئیس اول مجلس تاکید کرد: امیدواریم با همکاری دولت و مجلس شاهد رشد و شکوفایی کشاورزی در شان نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.