سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ربیع الاول زمان بررسی کارنامه عزاداری برای ائمه اطهار (ع) است

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت:نهضت عاشورا به عنوان مهمترین حادثه تاریخ اسلام با ساختاری اخلاقی و مردانگی درس های زیادی را برای شیعیان به همراه دارد و ماه ربیع الاول بهترین زمان بررسی کارنامه عذاداری برای ائمه اطهار (ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با فرارسیدن ماه ربیع الاول گفت:نهضت عاشورامهمترین واقعه تاریخ اسلام است و برای شیعیان محوری ترین عامل برای حفظ دین و ارزشهای متعالی اسلامی به شمار می رود.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : در ماه ربیع الاول مومن باید کارنامه دو ماه عذاداری خودبرای ائمه اطهار (ع) به منظور شناسایی دروس بدست آورده از عاشورا مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن با اشاره به وضعیت بیان تاریخ در سالهای دوراضافه کرد:تنها ترین رسانه در سالهای دور با وجود نبود تلویزیون و رادیوو رسانه های مجازی و سایبری منبر ائمه جماععات در شهر ها و روستاها به عنوان منبع بیان مباحث اعتقادی و اصولی دین و تاریخ و احکام و روضه خوانی بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی اظهارداشت :این موضوع سینه به سینه به دست ما رسیده و مردم این حقیقت را حفظ کرده اند و به برکت عاشورا 14قرن تا کنون دوام داشته و خواهد داشت و تغییر در افکار و رفتاربخشی از درس انسان از قیام عاشورا به حساب می آید./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.