سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نماز مجوز عبور از پل صراط است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی پردیس گفت: تقوای الهی ابعاد مختلفی دارد که یکی از مهمترین آن و به عنوان ستون دین نماز است و نماز مجوز عبور از پل صراط است و می تواند انسان را از سقوط به آتش رهایی سازد.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:تقوای الهی عامل نجات مومن از دشواری های صحنه قبر و قیامت است و انسان باید در شیوه زندگی خود در مسیر تقوای الهی قدم بردارد .

وی با اشاره به ابعاد مختلف تقوای الهی تصریح کرد :تقوای الهی ابعاد مختلفی دارد که یکی از مهمترین آن و به عنوان ستون دین نماز است و نماز مجوز عبور از پل صراط است و می تواند انسان را از سقوط به آتش رهایی سازد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در ادامه این مطلب اضافه کرد :روزه برای مومن سپر آتش جهنم است و تقوا نشانه انسان مطیع برابر خداوند متعال است و مسلمانان برای ورود به بهشت و دوری از عذاب الهی باید راه راست را در پیش گرفته و حق خداوند متعال وحق الناس را محترم بشمارند .

حجت الاسلام والمسلمین مومنی در خاتمه اظهارداشت :در حوزه مدیریت هم مسئولان ما باید اعمال خود را در مسیر الهی انجام داده و با تقوای الهی در جهت خدمت صادقانه به مردم گام بردارند ./س


برچسب ها: نماز ، پل صراط ، قیامت ، قبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.