سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور تسریع در روند ساخت بزرگترین پروژه پالایشی کشور؛

شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس نیرو استخدام می کند

شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس در نظر دارد به منظور تسریع در روند ساخت این پالایشگاه و رسیدن به اهداف دولت یازدهم در خودکفایی تولید بنزین و صادرات آن، نیروی انسانی مورد نیاز شرکت را توسعه بخشد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس به همین منظور قرار است در چند مرحله به جذب نیروی انسانی مورد نیاز شرکت اقدام کند.
 
این شرکت درنظر دارد در مرحله اول در استان هرمزگان تعداد ٢٠٠ نفر داوطلب واجد شرایط را به صورت قرارداد مدت معین استخدام کند.
 
این تعداد در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و بالاتر و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش به صورت قرارداد مدت معین طبق ضوابط قانون کار (بیمه تامین اجتماعی) جذب خواهند شد.
 
تاریخ شروع ثبت نام از دوم ماه جاری (دی ١٣٩٢) آغاز و تا هفدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.
 
متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این باره به آدرس www.pgsoc.ir ، بخش ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ٣٥٥٣٣٦٣ و پیش شماره ٠٧٦١ (دانشگاه هرمزگان) تماس بگیرند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۰:۰۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۳
با سلام.. صحبتا و نظرات فوق درد دل ما جوونای تحصیل کرده است. قریب به یکساله از آزمون می گذره ولی هیچ خبری از اعلام نتایج نیست. کل زندگی ما جوونا اعم از آینده و حتی ازدواجمون به این بستگی داره.. از شما عاجزانه تقاضامندیم این موضوع را پیگیری بفرمایید ک ان شالله حقی از کسی ضایع نشود
با تشکر
علیرضا
۱۰:۴۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
توروخدا پیگیری نمایید،آخه بازرسی نفت می گوید به من ربطی ندارد،مسئولین پالایشگاه ستاره میگویند نتایج شاید فردا،شاید یکماه شاید یکسال دیگه شاید اصلا اعلام نشود واعلام میکنند اگر موقعیت شغلی پیدا کردید برید سرکار،این چه وضعشه؟؟؟یعنی این همه وقت سه بار ما را به بهانه های مختلف کشیدند بندرعباس،الان این جواب ماست؟؟؟تاکی بی قانونی؟؟
آرام
۰۹:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
سایت خبرنگاران جوان

سلام

من بعنوان یک مخاطب شما عاجزانه خواستار پیگیری موضوع زیر هستیم لطفا برای کمک به جوانان این مرزو بوم آستین ها را بالا بزنید:

شرکت نفت ستاره خلیج فارس سال 92 آزمونی رو برای استخدام کارکنان جدید به منظور راه اندازی بزرگترین پروژه پالایشگاهی پس از پارس جنوبی برگزارکرد که پس از گذشت حدود یکسال و پس از طی نمودن آزمون کتبی , مصاحبه تخصصی و گزینش , هنوز بیش از 400 داوطلب که مراحل را پشت سر گذاشته اند را بلاتکلیف گذاشته اند.
به نمایندگی از تمام داوطلبان درخواست پیگیری داریم که دوباره ماجرای آزمون اردیبهشت سال 92 شرکت ملی نفت اینجا تکرار نشود.
سیروس
۱۱:۴۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
خانم یا اقای محترم برید ببینید با گذشت یکسال هنوز خبری از اعلام نتایج نشده و میگویند برید دنبال کار دیگه اگر راست میگویید پیگیری کنید