سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در 9 ماهه نخست رخ داد؛

رسوب 679 تن کالا در انبارهاي "گمرک" چهارمحال و بختياري

در9ماهه سال جاری درآمد انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شعبه شهرکرد 210 درصد افزايش يافت و در فرآیند گردش کالاها در انبار استان نيز679 تن کالا رسوب یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرک چهارمحال و بختياري،در9ماهه سال جاری انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شعبه شهرکرد از رشد 210درصدی درآمد برخوردار شد که سه چهارم این رشد متعلق به کالاهای وارداتی ورودی به شعبه است.

همچنين هزينه‌‌‌‌‌‌‌‌ ها در مدت ياد شده در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته71 در صد رشد داشته که سهم عمده آن هزینه حقوق و دستمزد نیروی انسانی این مجموعه است.

بر اساس اين گزارش،در مدت ياد شده 3هزار و 16 تن کالای وارداتی در انبارهای این شعبه تخلیه و 3هزار و 203تن کالا بارگیری شد که یک هزار و 668تن از کالاهای وارداتی حمل یکسره شده است.

در فرآیند گردش کالاها در انبار استان نيز679تن کالا رسوب یافته است.

اين گزارش مي افزايد:در 8 ماهه اول امسال 111تن از کالاهای قطعیت یافته از انبار بارگیری و توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان به فروش رسیده است.

همچنين از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری گمرک استان تعدادی دوربین پیشرفته مداربسته خریداری که تعداد 3 دستگاه در فاز اول نصب و طرح تکمیلی آن تا پایان سال جاری به اجرا در خواهد آمد.


انتهاي پيام//
 
 
 
 

برچسب ها: واردات ، صادرات ، گمرک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.