سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

مسئولان از اعلام وعده‌های بدون پشتوانه پرهیز کنند

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مسئولان از اعلام وعده‌های بدون پشتوانه پرهیز کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمدصادق پورمهدی پیش از ظهر امروز  شرقی در بازدید از روند اجرایی بزرگراه اهر ـ تبریز کمبود اعتبار و عدم تحقق اعتبارات تخصیصی را یکی از موانع پیشرفت پروژه بزرگراه اهر ـ تبریز اعلام کرد و گفت: تلاش داریم با بسیج امکانات و تأمین اعتبارات لازم از منابع مختلف این پروژه را بیش از این فعال‌تر کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: نباید در پروژه‌های عمرانی به خصوص جاده اهر ـ تبریز منتظر افتتاح‌های تشریفاتی شود باید هر قدر که از مسیر اجرا و به اتمام رسیده با هماهنگی اداره راه و شهرسازی و پلیس به مسیر تردد این جاده اضافه شود.

وی افزود: تلاش داریم با تداوم جلسات در محل اجرای این پروژه بتوانیم بر روند اجرایی پروژه نظارت داشته باشیم چرا که تامین سلامت مردم در جاده‌ها و حفظ حقوق شهروندی برای ما از همه چیز مهم‌تر است.

پورمهدی گفت: قطعه اول به طول 17 کیلومتر از مسیر اهر تا گردنه گوئجه‌بئل تا پایان نیمه اول سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اذعان به اینکه جاده اهر ـ تبریز یکی از جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز که متأسفانه شاهد تصادفات ناگوار در این جاده هستیم، افزود: همت جمعی مسئولان استانی و شهرستان تسریع در اجرای این پروژه بوده که متاسفانه به علت کمبود اعتبارات و وضعیت مالی پروژه‌های در دست اجرا از پیشرفت قابل توجهی برخودار نیست.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای اتمام قطعه اول وسوم و آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم بالغ بر یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است و تحقق این پروژه در گرو حمایت جدی نمایندگان مجلس، لحاظ اعتبارات در بودجه سال آتی و حمایت اساسی وزارت راه وشهرسازی و دولت می‌باشد که امیدواریم به جهت اهمیت موضوع و موقعیت پروژه که روزانه بیش از 30 هزار وسائط نقلیه از آن عبور می‌کنند شاهد تامین اعتبارات لازم باشیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تبریز ، عمرانی ، بزرگراه ، اهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.