سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

پاسخ گویی نشریات دفتر تبلیغات به نیاز خانواده‌ها

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نشریات دفتر تبلیغات با استفاده از نویسندگان و طراحان طلبه توانسته است اعتماد خانواده‌ها را جلب کند و بسیاری از نیازهای آنان را پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاتران قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی کمساری در دیدار جمعی از مدیران کمیته امداد امام خمینی با اشاره به سوابق دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه مطبوعات و نشریات گفت: دفتر تبلیغات اسلامی بزرگترین سامانه مطبوعات دینی کشور را دارد.

وی افزود: از مجموع 21 مجله تولیدی در دفتر تبلیغات اسلامی، برخی از آن‌ها همچون سلام بچه‌ها که در مرکز فرهنگی هنری تهیه می‌شوند، 25 سال سابقه را در کارنامه خویش دارند و به طور قطع این گذر زمان در کسب تجربه، رشد کیفی و موفقیت نشریات مهم است و موجب شده تا مجلات دفتر در میان مطبوعات کشور جایگاه قابل قبولی داشته باشند.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به تولید 6 مجله در این مرکز ادامه داد: نشریات ما فاقد عیب نیست ولی به دلیل استمرار نیروسازی، محصولات خوبی عرضه می‌شوند که باید هر روز هم بهتر از قبل باشند.

وی با بیان اینکه در نشریات دفتر تبلیغات اسلامی تلاش می‌شود از مستقیم‌گویی پرهیز شود، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به دنبال فراهم کردن تغذیه برای نیازهای فکری فرزندان خود هستند که مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی با استفاده از نویسندگان و طراحان طلبه توانسته است اعتماد خانواده‌ها را جلب کند.

کمساری در خصوص درخواست کمیته امداد امام خمینی برای انتشار نشریه‌ای برای مددجویان این کمیته از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: تهیه نشریه‌ای با موضوع مددجویی مستلزم فعالیت کارشناسی شده و استفاده از اطلاعات و مطالبی است که مجموعه کمیته امداد امام خمینی در اختیار دارد و اگر این زمینه‌ها فراهم شود تهیه چنین نشریه‌ای دور از دسترس نیست./س

برچسب ها: قم ، پاسخ ، گویی ، نشریات ، دفتر ، تبلیغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.