سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

جذب سرمایه‌گذاران فرااستانی راه حل عمران و آبادانی قم

استاندار قم جذب سرمایه‌گذاران فرااستانی را از نکات مهم و مورد توجه برای عمران و آبادانی قم دانست و بر آماده‌سازی بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در دیدار شورای اسلامی شهر و شهردار قم، از خدمات موثر مجموعه مدیران شهرداری قم در راستای برطرف کردن نیازهای مردم قم تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به دیدار مراجع عظام تقلید و علما در هفته گذشته گفت: ‌از نقاط مشترک این دیدارها تاکید مراجع عظیم‌الشان بر اهتمام در برطرف کردن نیازهای مردم و تلاش در راستای بهبود شرایط استان بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه قانون فصل‌الخطاب امور است، افزود: البته باید در امر خدمت‌رسانی به مردم شریف قم با همدلی و وفاق پیش برویم و در این مسیر از بروکراسی‌های اداری بکاهیم.

وی بحث عمران و آبادانی شهر مقدس قم را بسیار مهم توصیف کرد و ادامه داد: در انجام وظایف مرتبط با شورای اسلامی شهر و شهردار قم تمام جهد و تلاش خود را خواهم کرد.

صالحی‌منش جذب سرمایه‌گذاران و سرمایه آن‌ها را از ضروریات شهر کریمه اهل‌بیت (ع) عنوان کرد و گفت: این امر با تعامل و همت بلند مدیران مجموعه‌های مختلف استان میسر خواهد شد.

گفتنی است، در این دیدار رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار قم نیز ضمن تبریک انتصاب استاندار قم، گزارشی از اقدامات انجام شده به ایشان ارائه کرده و برنامه‌های کاری خود را تشریح کردند./ش

برچسب ها: قم ، جذب ، سرمایه ، گذاران ، عمران ، ابادانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.