سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روانسازي در توليد مهمترين اولويت وزارت صنعت،معدن وتجارت

معاون توسعه مدیریت،منابع واموراستانهای وزارت صنعت،معدن وتجارت گفت: نخستین رسالت ما رونق چرخ تولید در واحدهای صنعتی کشور وحمایت از واحدهای فعال موجود و ایجاد تحرک در نوع فعالیت واحدهای نیمه فعال و غیر فعال با قابلیت بازدهی مناسب است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ؛ «علی یزدانی» درمراسم تودیع ومعارفه رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان البرز با اشاره به آمار 40 درصدی از رکود صنایع در این استان گفت: روانسازی در حوزه تولید امروز به عنوان محور فعالیت ها مورد توجه ویژه مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وي اظهار كرد: تصمیمات افراط ویا تفریط گونه درکشور طی سنوات اخیر،عملا مانع توسعه امور در تولید و تجارت بوده اند که از آن جمله می توان به دستور العمل های موجود در حوزه تسهیلات مالی و بانکی اشاره کرد.

يزداني  با اشاره بر ظرفیت های تجاری و تولیدی استان البرز گفت: این استان ازلحاظ جمعیتی واستقرارواحدهای صنعتی وصنفی یکی از بزرگترین استانها بوده و دارای موقعیتی ویژه است.

معاون توسعه مدیریت،منابع واموراستانهای وزارت صنعت،معدن وتجارت تصریح کرد: طبق آمار ارائه شده هم اکنون بیش از70 هزار واحدصنفی دراستان فعالیت می کنند که البته بالغ بر 20 هزارواحدصنفی موجود فاقدپروانه هستند که در خصوص آنها باید اقدام مناسب و با برنامه ای صورت پذیرد.

وی با اشاره به ضوابط و معیارهای انتصاب مدیران در وزارت صنعت، معدن و تجارت سیاست های تشویقی، ترغیبی و توسعه مدار و همچنین واگذاری امور به تشکل های صنفی، صنعتی و معدنی را از برنامه های جامع این وزارتخانه در دولت تدبیر و امید ذکر کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مدیریت ، تولید ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.