سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی:

راه‌اندازي مجدد "توربين" سوم نيروگاه پالايشگاه دوم مجتمع "گاز پارس جنوبي"

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از بازسازي توربين سوم نيروگاه پالايشگاه دوم براي اولين بار در سطح این مجتمع بدون برونسپاري و تنها با بهره گيري از پرسنل تعميرات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران مسعود حسنی اظهار داشت: با توجه به ضرورت عملياتي جهت توليد حداكثري در فصل زمستان و همچنين به دليل زمانبر بودن فرآيند مناقصه و تعيين پيمانكار مجري، بازسازي توربين مذكور در دستور كار پرسنل تعميرات قرار گرفت.

حسنی در ادامه افزود: بازسازي و تعويض قطعات آسيب ديده و نصب مجدد روتور و ملحقات، انجام تنظيمات حساس و رفع اشكالات ژنراتور و راه اندازي كامل بدون برون سپاري و با بهره گيري از توانمنديهاي نيروهاي پرسنل تعميرات و امكانات موجود مجتمع با صرف 9 هزار و 800 نفر ساعت انجام و تجهيز مذكور در روز چهارم  آذر ماه راه اندازي شد.
 
وی خاطرنشان کرد: زدودن آثار تخريبي ناشي از حادثه از پوسته كمپرسور و تعويض و انجام عمليات تست غير مخرب روي نقاط آسيب ديده ي تعمير شده و نقاط با پتانسيل آسيب ديدگي روي پوسته كمپرسور ، تنظيم پره هاي راهنماي ورودي( IGV) ، نصب پره هاي ثابت ، نصب پره هاي توربين روي هر سه رديف روتور جديد، برداشتن روتور آسيب ديده و نصب روتور جديد از جمله فعاليت هاي عمده اي بود كه در حين بازسازي توربين به انجام رسيد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.