سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل عام بی‌رحمانه خانواده سه نفر/قربانیان به آتش کشیده شدند + عکس

به گزارش پلیس ایالتی عامل قتل عام خانواده سه نفره که به طرز وحشیانه ای کشته شده بودند 700 مایل در تراز صحنه جرم در فلوریدا پس از یک ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسو شیتد پرس: هری میز 59 ساله قاتل اعضای خانواده سه نفره پس از گذشت یک ماه در یک محل واقع در رولاند، اوکلاهما در فاصله 700 مایلی از محل جرم خود شبانه و پس از شناسایی و تعقیب پلیس دستگیر شد.  
 
هری میز 59 ساله راننده سابق کامیون در مسافت های طولانی و از دوستان نزدیک خانواده مقتول به شمار می رفت و به عنوان کارگر برای آنها کار می کرد.  
 
بر اساس تصاویر منتشر شده قربانیان به ترتیب کیم تاتل 55 ساله و شهر 51 ساله وی " رجینا تاتل و دختر 33 ساله آنها "دان روود" توسط هری میز با شلیک گلوله کشته شدند و پس از آن برای از بین بردن شواهد و مدارک میز پس از سرقت اسناد و مدارک و پول نقد آنان محل جرم را در "رای" شهر کوچکی در کلرادو به آتش کشید و متواری شد. 

هری میز 59 ساله پس از جدا شدن از همسر نانوای خود به دلیل بیماری در منزل دوست خود تاتل بستری بود و پس از بازیافتن سلامتی کامل خود برای سرقت اموال آنان پس از طراحی یک نقشه آنان را به گلوله بست.  
 
دختر 33 ساله این زوج که خود مادر پسر بچه 4 ساله است برای دیدن والدین خود درست روز تیر اندازی به خانه والدین خود آمده بود و منتظر رسیدن شوهر و فرزند 4 ساله اش عصر همان روز بود.  
 
به گفته شاهدان عینی این حادثه به نقل از این خبر گزاری پس از شنیدن صدای گلوله به سمت منزل تاتل رفتیم و دقایقی بعد از آتش سوزی میز را به همراه چند چمدان و ساک دستی در حالی که سوار خودروی شخصی خانواده تاتل می شد را دیده بودند.  
 
هری میز در حال حاضر با اعتراف به این قتل عام و سرقت اموال آنان به اتهام قتل عمد در زندان اوکلاهما است و محاکمه وی پس از تکمیل پرونده قابل اجرا خواهد بود.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: میز ، مادر ، زوج ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.