سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی:

اتکا به جوانان و باور مندی به آنان را در کشور نهادینه کنیم

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: اگر بخواهیم باقی بمانیم باید اتکا به جوانان و باور مندی آنها را در فضای کشور نهادینه کنیم.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم انعقاد تفاهم نامه بین معاونت ساماندهی امور جوانان و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد توجه به جوانان از ناحیه امام یکی از مهمترین دلایل پیدایش انقلاب بود و تمام مسئولانی که در این دوران شاهد فعالیت آنان هستیم همان جوانهایی هستند که اتفاق بزرگ انقلاب را همراه امام به سرانجام رساندند و همان جوانانی که جنگ را اداره کردند.  
 
وی ادامه داد: اگر بخواهیم باقی بمانیم باید به جوانان و باورهای آنها اتکا کنیم و حضور جوانان را در کشور نهادینه کنیم.  
 
وی اظهار داشت: نکته این است که قرار است ما برای جوانان کار کنیم یا جوانان برای ما کار کنند و باید بگویم فکر اول اشتباه است و ما باید کاری کنیم تا جوانان برای ما تحول ایجاد کنیم از این رو نباید به آنها به عنوان سوژه نگاه کنیم.  
 
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی افزود: بحث تفریحات بحث مهمی است که امام نیز به آن اهمیت می دادند. تفریح برای همه اقشار است اما درحوزه جوان معنایی عمیق تر پیدا می کند چرا که تفریح با لفظ جوانی پیوند دارد.  
 
وی گفت: باید تفریح یک واقعیت و یک ضرورت در جوانی به حساب آوریم . 

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی اظهار  داشت: امام از جوان ترین رهبران دنیا از حیث روحیه بود و در فرمایشات ایشان به موضوع جوانان بسیار اشاره شده است.  
 
پیوند امام در بحث جوانان با ورزش می تواند آینده نظام را ایمن کند و من به این تفاهم نامه دل بستم که بتوانیم از طریق آن کارهای بزرگ کنیم.  
 
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بیان داشت: یکی از مهمترین بحثهای ما زمینه سازی ازدواج است و باید تلاش کنیم این امر بیش از پیش تسهیل یابد تا شاهد کاهش زمینه بزه در جامعه باشیم.  
 
وی افزود: هیچ چیز مانند تبعیض در استفاده از فرصت های جامعه جوانان را دچار افت نمی کند از این رو باید شرایطی را فراهم کنیم که جوان احساس کند فردای او در دست خودش است.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.