سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی به دکتر روحانی:

نگذارید واژه "اعتدال" منجر به بروز لیبرالیسم و برخورد با هر صدای منتقد شود

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور آورده است: مشي هيچ دولتي مصون از انحراف و گمراهي نيست و صد البته "اعتدال"، به يك تبيين علمي و ديني نيازمند است، چرا كه استحاله اعتدال، منجر به بروز ليبراليسم گازانبري و برخورد چكمه‌اي با هر صداي منتقد و سازنده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای خواستار تبیین شاخصه‌های "اعتدال" از سوی رئیس جمهور شد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقاي دكتر روحاني

رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

سلام عليكم،

ضمن تشكر به دليل بيانات حضرتعالي در خصوص حماسه غرور آفرين 9 دي،  لازم است به عنوان افسران جنگ نرم و فرزندان معنوي امام خامنه‌اي  مطالبي را با جنابعالي در ميان بگذاريم شايد كه منجر به موفقيت بيش از بيش دولت تدبير و اميد شود.

جناب آقاي رئيس جمهور

همانگونه كه مستحضريد برخي از واژه‌ها و ادبيات مصطلح در كشور جزو گفتمان اصيل انقلاب اسلامي است و كاربرد آن توسط سياستمداران و بزرگان، علاوه برآنكه به صدور انقلاب جهاني اسلام كمك مي‌كند، مجالي‌ست تا جامعه طعم شيرين حاكميت اسلام را با تمام وجود درك و لمس كند، اما همين فرصت مغتنم در صورت عدم بهره‌مندي به تهديدي غيرقبل جبران بدل خواهد شد.

جناب آقاي روحاني

بيان  واژه‌هاي مقدسي همچون سازندگي، اصلاحات، عدالت و اعتدال توسط دولت‌ها و تبديل آن به يك شعار راهبردي، هرچند حركتي مثبت تلقي مي‌شود، اما بيان اين شعارها لزوما بايد با يك پيش‌نويس فرهنگي و تنظيم يك راهبرد اجرايي توامان باشد و گرنه عدم تبيين دقيق و شفاف و همچنين عدم تعيين شاخصه‌هاي ديني توسط كارشناسان جامع الشرايط و عدم بهره‌مندي از تراز اسلامي، يعني اصل مترقي ولايت فقيه، منجر به ايجاد يك فضاي غبارآلود و غيرقابل كنترل براي موج سواران منفعت طلب خواهد شد و دولت‌ها را از رسيدن به هدف و روح اين واژها، يعني تعالي انساني، كارآمدي ديني، امنيت رواني و گشايش اقتصادي دور خواهد كرد و مطمئنا چنين مشي ضمن ايجاد يك سرخوردگي عمومي، بدبيني سراسري نسبت به دولت‌ها و سياستمداران ايجاد خواهد كرد.

براي مثال عدم تبيين دقيق شاخصه‌هاي سازندگي در دولت آقاي هاشمي منجر به بروز و ظهور مديريت تكنوكراسي و در نهايت تشكيل كانون‌هاي قدرت و ثروت در كشور شد و همين امر بود كه دولت اصلاحات را به سمت حاكميت 2گانه، ايجاد يك نرم افزار برانداز براي بيگانگان و سكولاريزم ديني سوق داد، كه همه آرمانش را در هم‌سویی با غرب و آمريكا جستجو مي‌كرد و باز در دولت دهم عدم تبين شاخصه‌هاي عدالت، دولت آقاي احمدي‌نژاد را در دام جريان انحرافي اسير كرد كه انتهايش ايجاد شبهات ديني و ترويج خرافه گرايي بود.

لذا اين سير متواتر نشان مي‌دهد مشي هيچ دولتي مصون از انحراف و گمراهي نيست و صد البته "اعتدال"، كه به يك تبيين علمي و ديني نيازمند است، چرا كه استحاله اعتدال، منجر به بروز ليبراليسم گازانبري و برخورد چكمه‌اي  با هر صداي منتقد و سازنده خواهد شد و يقين داشته باشيد همانطور كه فتنه گران افراطي بيان داشتند آنان خواهند بود كه براي دولت يازدهم ريل گذاري خواهند كرد و اين سقوط خاموش، كليدي براي آغاز فتنه‌هاي عميق در كشور خواهد بود.

لذا جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي ضمن تشكر مجدد از زحمات دولت تدبير و اميد آمادگي خود را جهت هرگونه كمك به دولت در راستاي تبيين شاخصه‌هاي اعتدال اعلام مي‌دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.