سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس/ با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور

همایش معتمدین و ائمه اهل سنت در قشم

همایش معتمدین و ائمه اهل سنت در قشم با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی در سالن رشد قشم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی در این همایش گفت : اختلاف و تفرقه از روحیه ایرانی به دور است و همبستگی ملی از برکات اسلام است که مردم ما در این مدت این مهم را ثابت کردند.

در این همایش ائمه جمعه اهل سنت بکارگیری اهل سنت و استفاده از نیروهای بومی در دولت و منطقه آزاد را از مهمترین درخواستهای خود برشمردند.

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت : وظیفه ی بنده رساندن پیام شما به رئیس جمهور و پیگیری مشکلات اهل سنت که انجام خواهم داد.

مشیری رئیس سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این همایش گفت : خدمات بهداشتی و درمانی ، ساخت بلوار ساحلی دور جزیره برای جلوگیری از قاچاق و توسعه اسکله کاوه و بهمن از نیازها و اولویتهای این منطقه است که حمایت دولت را می طلبد.

محمد علی امینی مدیر و مدرس حوزه علمیه اهل سنت بندرلنگه نیز در این همایش گفت : ما سربازان فداکار نظام هستیم و خواهیم بود و نیروهای شایسته ای در اهل سنت وجود دارند که آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای کشورمان هستند.

شیخ خطیب امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این همایش گفت : بیش از 50 امام جمعه اهل سنت و 250 مسجد اهل سنت در این جزیره فعالند و مردم اهل سنت نیز با ظرفیتهای شایسته ای که دارند آماده خدمت به کشورشان هستند و این عنایت ویژه مسئولین را می طلبد./س
انتهای خبر/
برچسب ها: همایش ، اهل سنت ، ریس جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.