سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آگهی ثبت نام حج تمتع‌ 93 هفده ربیع الا‌ول در روزنامه منتشر می شود

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: آگهی ثبت نام حج ‌تمتع 93 آنهایی که ودیعه سپرده ا‌ند هفدهم ربیع الاو‌ل در روزنامه کثیر الا‌نتشار منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اوحدی در این باره گفت: ثبت نام حج 93 نوزدهم و بیستم بهمن انجام می شود که سه ماه زودتر از سال گذشته است تا زمینه آموزش برای زائران مجموعه های ستادی و اقا‌متی، مدیران کاروانها و غیره فراهم باشد.  
 
وی در ادامه افزود: ده و نیم میلیون دلار در حج تمتع‌ و هفت و نیم میلیون دلار در حج عمره صرفه جویی هزینه های مسکن را داشتیم.  
 
اوحدی تصریح کرد: سال اولی بود که در تاریخ عمره زائر‌ین ما توفیق پیدا کردند در اربعین ماه در مدینه باشند و 28 صفر به مدینه مشرف شوند و تا به امروز هیچ مشکلی گزارش نشده است و 50 هزار زائر مشرف شده اند که 23 هزار زائر در مدینه و 23 هزار زائر در مکه حضور دارند.  
 
وی بیان داشت: به دلیل بدی شرایط جوی و مه آلود بودن هوا به مدت یک ماه پروازهای فرودگاه تبریز به ارومیه منتقل شد و زائران از ارومیه مشرف خواهند شد.  
 
اوحدی به ثبت جدید اولویت های عمره اشاره کرد و افزود: ثبت نام اولویت های عمره دوم بهمن در روزنامه کثیر الا‌نتشار منتشر خواهد شد و با برنامه ریزی های و همکاری های کنسولگری های مشهد و تهران 12 روز ذخیره ویزا داریم.  
 
وی خاطر نشان کرد: تا پایان همین هفته بانک ملی سود پول زائران بررسی و تا ایام دهه فجر قیمت نهایی اعلام می شود.  
 
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.