سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه:

احزاب باید برای اداره کشور، مدیر تربیت کنند

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه گفت: احزاب بایستی افرادی را برای تصدی بخش‌های مدیریت کشور پرورش دهند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، نجف‌قلی حبیبی دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه در نشست مشترک وزیر کشور با احزاب و گروه‌های سیاسی با تاکید براینکه بایستی 4 یا 5 حزب قوی در سراسر کشور ایجاد کنیم، اظهار داشت: در این زمینه بایستی احزابی را که از نظر فکری به همدیگر نزدیک هستند ایجاد کنیم که یک درخواست فوری است.
 
وی با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات خانه احزاب ادامه داد: خانه احزاب فرصتی خوبی است که وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آن بایستی ترتیبی اتخاذ کند تا این خانه، خانه صنفی احزاب شناخته شده و وزارت کشور برای تضارب آرا در آن تلاش کند.  
 
دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه با بیان این که تن ندادن به قانون یکی از موانع روبه روی احزاب کشور است اضافه کرد: در چند سال گذشته وزارت کشور اقدام خوشایندی در این زمینه انجام نداده است متاسفانه در زمان انتخابات احزابی سرکار می‌آیند که شناسنامه‌ای نداشته و هیچ کس از آن‌ها نمی‌پرسد که شما چه کسی هستید بنابراین کمیسیون ماده 10 احزاب بایستی راهی را برای سامان دادن به این وضعیت پیدا کند.  
 
وی افزود: تجمع‌ها حقوق شهروندی و غیره بایستی عواملی را که از اقدام احزاب در کشور جلوگیری می‌کنند بردارند.  
 
حبیبی با بیان این که ما احزاب را بایستی به کانون تربیت انسان‌های سیاسی برای خدمت به کشور تبدیل کنیم بیان داشت: این احزاب هستند که افراد را برای تصدی بخش‌های مدیریتی پرورش می‌دهند و اگر بخواهیم موسسه‌‌ای راه بیاندازیم بایستی بگویم حتی این موسسه‌ها نیز نمی‌توانند کار تربیت نیرو برای حزب را به وجود بیاورند.  
 
وی در پایان با بیان این که پیشنهاد ما این است که احزاب برای تربیت نیروی انسانی خود دست به تلاش بزنند خاطر نشان کرد: احزابی که هر روز در عمل با کارکرد حزبی مواجهند می‌توانند با تربیت جوانان برای کشور مدیر تربیت کنند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: دبیر ، کل ، انجمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.