سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"جامانده" به ”امیر دژاکام” تقدیم شد

نمایش «جامانده»، به نویسندگی و کارگردانی بهار محمودزاده، که از 3 دی ماه در تالار مهر حوزه هنری روی صحنه رفته، اجرای یکشنبه شب، 8 دی ماه، خود را به امیر دژاکام تقدیم کرد.

 به گزارش  حوزه تئاتر  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش، داستان این اثر روایتگر روابط اجتماعی چهار همسایه و تاثیر شرایط در روابط این افراد در دهه شصت همراه با مایه هایی از طنز عامیانه است.

 این نمایش در بیست و دومین دوره جشنواره تئاتر ماه، که مهرماه امسال در حوزه هنری برگزار شد، جوایز بهترین نویسندگی، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگری زن، بهترین آهنگسازی و تقدیر از طراح صحنه را کسب کرد.

 در نمایش "جامانده" عزیز هنرآموز، ستوده حیدری، مرتضی خالقی، بهار محمودزاده، علیرضا وهابی، مهری زندی، مهراسا صمدی، مریم باقری، نرگس نیک سیرت و علیرضا طارمی نقش آفرینی می کنند و دیگر عوامل این نمایش عبارت اند از: مهرآسا صمدی، شهرام کاشی و سمانه صفری گروه کارگردانی، وحید لاری طراح صحنه، سید حمید صفوی برنا دستیار طراح صحنه، مقدی شامیریان طراح لباس، خاطره عیسوند دستیار طراح لباس، سجاد کیانی آهنگساز، مجتبی گیویان طراح نور، مسعود بابائی، رامتین محبوبی مهر مدیر صحنه، حسین باقری و رضا نوری ساخت دکور چوبی، سجاد نجفی طراح پوستر و بروشور و یزدان هدایتی روابط عمومی و تبلیغات.

با به پایان رسیدن ایام سوگواری از پنجشنبه، 12 دی ماه، نمایش "جامانده"  به اجرای خود ادامه می دهد و علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند بلیت اینترنتی آن را از طریق سایت تئاترنت به نشانیwww.Theatrnet.com/ticket/ تهیه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09352626100 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.