سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

یازدهمین شکست راه ساری در لیگ

تیم راه ساری نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با شکست در خانه آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در هفته نخست دور برگشت و چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور شامگاه جمعه 13 دی دو تیم راه ساری و فرش آرا مشهد در ساری به دیدار هم رفتند که در نهایت با یازدهمین شکست بازیکنان راه ساری همراه بود.

دو تیم راه ساری و فرش آرا مشهد در حالی در حضور حدود 2 هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که راه ساری در یک بازی پرگل با نتیجه هفت بر سه در برابر مهمان خود فرش آرا مشهد مغلوب شد.

این بازی از همان ابتدا، به‌صورت هجومی از سوی بازیکنان دو تیم آغاز شد که در همان پنج دقیقه اول بازی شاهد رد و بدل شدن چهار گل بودیم که سهم بازیکنان مجید مرتضایی در فرش آرا مشهد سه گل و سهم بازیکنان ناصر صالح در راه ساری یک گل بود.

در نیمه دوم نیز تیم میزبان برای جبران نتیجه و حداقل اختلاف به زمین آمد که در مقابل با ضد حملات بازیکنان فرش‌ آرا مواجه شد و در نهایت در این نیمه نیز سهم بازیکنان فرش‌ آرا چهار گل و راه ساری نیز دو گل بود.

در این بازی قدرت بهادری با سه گل، ناصر عجم دو گل و رحمان ساداتی و پیام بازرگانی نیز هرکدام یک گل برای فرش ‌آرا مشهد موفق به گلزنی شدند.

همچنین محمدرضا کرد دو بار و هادی عرب نیز زننده سه گل راه ساری در مقابل فرش آرا مشهد بودند.

تیم فرش ‌آرا مشهد با این پیروزی صاحب 26 امتیاز شد و به رده پنجم جدول رسید و راه ساری نیز با همان پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول جای داشته و خطر سقوط را بیشتر از گذشته احساس کرد.

از نکات قابل توجه این بازی در آخر این دیدار پس از باخت غیر منتظره راه ساری مقابل فرش ‌آرا مشهد هواداران ساروی علیه مسئولان استانی و شهرستانی شعار دادند.

همچنین در این مسابقه راه ساری امیرحسین رسولی، حسین مهدوی و سینا پرکاس را به دلیل مصدومیت و احمد دستاران و حمید سالاری را بنا به دلایلی در اختیار نداشت./س

برچسب ها: شکست ، فصل ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.