سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریفی: یک سال وزنه زدن هیچ عایدی برای من نداشت

با نزدیک شدن به هفته پایانی لیگ وزنه برداری زمزمه هایی مبنی بر بازگشت رشید شدیفی، وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی حفاری به صحنه رقابتها به گوش می رسید که البته از سوی این وزنه بردار تکذیب شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، قهرمان دسته فوق سنگین وزنه برداری آسیا که پس از بازگشت از رقابتهای قزاقستان، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو، اردوی تیم ملی را ترک کرد و شانس حضور در رقابتهای جهانی لهستان را از دست داد، حالا کم کم به شرایط مطلوب آمادگی نزدیک می شود. او درباره آخرین وضعیت خود گفت: بعد از سه ماه فیزیوتراپی و انجام کارهای درمانی الان دو ماه است که تمرینات قدرتی را از سر گرفته ام. البته در  آن سه ماه هم تمرینات قدرتی بالا تنه را انجام می دادم اما عضلات پایم کمی ضعیف شده بود که خوشبختانه در این مدت با انجام تمرینات مستمر توانستم رکوردهای مجموعم را به مرز 420 کیلوگرم نزدیک کنم.

شریفی با بیان اینکه تمام انگیزه اش برای انجام تمرینات مستمر، حضور در هفته پایانی لیگ وزنه برداری و وزنه زدن با دوبنده تیم ملی حفاری بود ادامه داد: با توجه به هزینه های مربوط به درمان آسیب دیدگی زانویم، امیدوار بودم در هفته پنجم برای تیم ملی حفاری وزنه بزنم تا با گرفتن بخشی از مبلغ قراردادم بتوانم این هزینه ها را جبران کنم اما وقتی با مربیان این تیم تماس گرفتم به من گفتند امکان حضور من در هفته پایانی وجود ندارد و قراردام به دلیل آسب دیدگی که داشتم فسخ شده است. 

شریفی افزود: من از اینکه قراردادم را فسخ کرده اند ناراحت نیستم. ناراحتی من از این است که چرا زودتر، این موضوع را به من نگفتند تا با وجود آسیب دیدگی، اینچنین برای حضور در هفته پایانی فشار نیاورم. 

قهرمان سال 2013 آسیا در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از چهار سال محرومیت، این یک سالی که دوباره به وزنه برداری برگشتم برای من هیچ عایدی نداشت و فقط هزینه بود. البته من ناامید نمی شوم وتلاش می کنم سال آینده در بازیهای آسیایی اینچئون یا رقابتهای قهرمانی جهان حقم را از وزنه برداری بگیرم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: وزنه ، شریفی ، فدراسیون ، آسیب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.