سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتجب‌نیا در نشست مشترک احزاب سیاسی:

وزارت کشور باید کارگاهی را برای انسجام فعالیت احزاب تشکیل دهد

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: وزارت کشور باید کارگاهی را برای انسجام فعالیت احزاب تشکیل دهد زیرا حزب حلقه وصل حکومت و مردم است و اگر احزاب تقویت شوند مردم قوی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در نشست احزاب و وزارت کشور که در این وزارتخانه برگزار شد گفت: در بین ملت ما اگر حزب نهادینه نشده و اگر تنها در ایام انتخابات به شایستگان کمتر توجه می‌شود به این دلیل است که فضای امنیتی در کشور حاکم است و برخی از مسئولین به تعهدات خود درباره حزب عمل نکرده‌اند و نتوانسته‌اند به احزاب کمک کنند.  
 
وی افزود: در یک دولت با اصل تحزب مخالفت می‌شود اما در دولتی که هدفش تحقق آرمان مردم است انتظار است که احزاب مورد توجه بیشتر قرار گیرند.  
 
قائم مقام حزب اعتماد ملی تصریح کرد: وزارت کشور باید از طریق رسانه‌های مختلف برنامه‌ریزی منسجمی را برای احزاب انجام دهد زیرا حزب یک ارزش است.
 
منتجب‌نیا با بیان این که نباید از تکثر احزاب ناراحت شویم، اظهار داشت: جامعه از وجود احزاب آسیب نمی‌بیند زیرا به طور حتم اگر وزارت کشور برای احزاب و تشکل‌های سیاسی برنامه‌ریزی کند مشکلی پیش نمی‌آید.  
 
قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد: وزارت کشور باید کارگاهی را برای انسجام فعالیت احزاب تشکیل دهد زیرا حزب حلقه وصل حکومت و مردم است و اگر احزاب تقویت شوند مردم قوی شده‌اند.  
 
منتجب‌نیا تصریح کرد: وزارت کشور باید تلاش کند همان طور که سیاست خارجی به وزیر خارجه سپرده شد و موفقیت به دست آمد وزیر کشور نیز سیاست داخلی را به گونه‌ای رقم بزند که برخوردهای بی‌مورد به رفتارهای شایسته و مهم جایگزین شوند و مردم در کنار هم باشند.
 
وی خاطر نشان کرد: وزارت کشور باید نسبت به برخی احزاب تعیین تکلیف کند زیرا حزبی که بیش از دو میلیون درخواست عضویت داشته، در حال حاضر پرونده و اموالش به تاراج رفته است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، وزارت ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.