سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از 2 روز ممیزی؛

گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه منطقه 22 تمدید شد

شهردار منطقه 22 گفت:گواهینامه های 5 سیستم مدیریتی مربوط به سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) منطقه 22 ، تمدید شد تا این منطقه همچنان در راستای برآورده ساختن الزامات استانداردهای اخذ شده فعالیت کند.

حسین مرادی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:منطقه 22 اولین منطقه ای است که از میان مناطق 22 گانه پایتخت، باکسب استانداردهای ISO14001 در سال 1382 توانست تمام فعالیتهای زیست محیطی خود را با توجه بر الزامات این استاندارد منطبق کند.
 
وي تصريح كرد:این منطقه با تلاش پیگیر خود در سال 1387 نیز سیستم مدیریت یکپارچه را بر اساس استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001) ، سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO14001) و راهنمای ایمنی و بهداشت حرفه ای (OHSAS18001) در محدوده شمال غرب پایتخت مستقر کرد.
 
وی در ادامه خاطرنشان كرد: با کسب گواهینامه های مدیریت آموزش (ISO10015) و سیستم مدیریت مستندات (ISO10013) در سال 91 نیز سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) منطقه کاملتر شد تا شهرداری منطقه 22 با مدیریت این سیستمها و هم افزایی در تصمیمات اخذ شده، در برآورده ساختن الزامات استانداردهای اخذ شده بیش از پیش گام بردارد.  
 
گفتني است :این موضوع بعد از 2 روز ممیزی و ارزیابی ممیزان شرکت QA (Quality Austria)  و ممیزی تمامی معاونتها و نواحی که با نظارت نماینده ستاد محیط زیست شهرداری تهران صورت گرفت، اعلام شد.
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.