سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

تشدید نظارت بر مصالح ساختمانی طرح‌های عمرانی در کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: به منظور بالا بردن کیفیت اجرای طرح‌های عمرانی تشدید نظارت بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی مورد نیاز این طرح‌ها در استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، قادری با بیان این مطلب بر لزوم بالا بردن کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای بخش خصوصی اعم از مسکونی، اداری، تجاری و دیگر عرصه‌ها با استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت تاکید کرد.

وی رعایت مقررات ملی و آیین‌نامه 2800 فنی ساختمان در زمینه استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد به دلیل زلزله‌خیز بودن استان را ضروری دانست و گفت: باید برای افزایش عمر طرح‌های عمرانی و ارتقاء ضریب ایمنی در ساخت و سازها تمام دستورالعمل‌ها و مقررات موجود در رابطه با کیفیت مصالح ساختمانی استاندارد رعایت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان اضافه کرد: ناظرین نقش مهمی در بالا بردن کیفیت اجرایی واحدهای احداثی و کنترل استفاده از مصالح ساختمانی دارای گواهی استاندارد بر عهده دارند و باید به دقت به وظیفه خود عمل کرده و هرگونه کوتاهی و سهل‌انگاری در این زمینه قابل قبول نیست.

قادری در پایان گفت: ادارات متولی در بخش نظارت بر مصالح ساختمانی به ویژه کارگاه‌های تولید شن و ماسه و بتن آماده، باید نظارت و بازدید خود را افزایش داده و با همکاری آزمایشگاه فنی مکانیک خاک نمونه‌گیری و آزمایشات لازم را به منظور کنترل کیفیت به عمل آورند.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: ساختمان ، مصالح ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.