سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

توسعه بايد به جرياني اجتماعي تبديل شود

مديركل راه و شهرسازي گلستان با بيان اينكه توسعه بايد از جريان اداري به جريان اجتماعي تبديل شود، گفت: اين اقدام با جلب مشاركت بخش خصوصي در اجراي پروژه ها ميسر خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، علي بخش رستمي در نشست با انجمن پيمانكاران استان اظهار داشت: با اجتماعي شدن جريان توسعه، ميزان سرمايه گذاري بخش خصوصي در پروژه هاي مختلف نيز، معين مي شود.

وي با اشاره به اينكه نقش دولت بايد به تسهيل كنندگي امور و فعاليت بخش خصوصي و نهادهاي مدني تغيير كند، ادامه داد: چنين تغييري بسيار سخت خواهد بود و نياز به تغيير رويكرد بنيادين است.

به گفته رستمي، تفكر انجام تمام پروژه هاي عمراني توسط دولت، تفكري اشتباه است بلكه مي توان اجراي پروژه ها را به بخش خصوصي، واگذار و از اين طريق توسعه را به مردم منتقل كرد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان ادامه داد: رويكرد جديد وزارتخانه متبوع نيز بر اين مبنا استوار است كه عمران و آباداني كشور بدون حضور بخش خصوصي مرتبط و فني امكان پذير نيست و براي تحقق اين رويكرد نيز، مواد قانوني پيش بيني شده است.

رستمي با اعتقاد و باور مجموعه پيمانكاران استان، افزود: پيمانكاران بازوان اجرايي قدرتمند در آباداني استان و كشور هستند و همفكري و همدلي آنها با مجموعه مديران و كارشناسان مرتبط است كه مي تواند حركت آنها را دو چندان و تسريع نمايد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: توسعه ، تبدیل ، بخش خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.