سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در نشست مشترک احزاب سیاسی:

احزاب نمی‌توانند زمان انتخابات در مسند قرار گرفته و برای مردم تعیین تکلیف کنند

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: احزاب نمی‌توانند زمان انتخابات در مسند قرار گرفته و برای مردم تعیین تکلیف کنند ما می‌توانیم با جلساتی شفاف و تعریف درست قانونگرایی با تاکیدات مقام معظم رهبری به هدف خود برسیم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست مشترک وزیر کشور با احزاب و گروه‌های سیاسی اظهار داشت: وضعیت کشور در بعد سیاسی حاصل تفکر همین جمعی است که دور میز نشسته‌اند همین جمع بودند که فراز و فرودها را با مسائل و نشریات خود، تفکر اذهان را شکل دادند.  
 
وی با بیان این که احزاب یک موقعیت و امکان هستند اضافه کرد: در مواردی که کشور تهدید می‌شود این شخصیت‌ها و چهره‌های شناخته شده هستند که انجام عمومی را به وجود آورده و موجب اقتدار نظام می‌شوند.
 
شاکری با اشاره به اندیشه و تفکر بارز امام راحل اضافه کرد: اندیشه امام(ره) در مقابل اندیشه‌هایی با ید و زبان بسته به وجود آمد و مردم این اندیشه را پسندیدند اندیشه‌ای که در صدر نشست و از دل آن قانون اساسی بیرون آمد.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان این که اندیشه قوی با تعداد کم نیز اثرگذار است و به تعدد احزاب ربطی ندارد خاطر نشان کرد: احزاب نمی‌توانند زمان انتخابات در مسند قرار گرفته و برای مردم تعیین تکلیف کنند ما می‌توانیم با جلساتی شفاف و تعریف درست قانونگرایی با تاکیدات مقام معظم رهبری به هدف خود برسیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: شاکری ، اندیشه ، احزاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.