سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمانی در «عصر تجربه» از داستان‌نویسی می‌گوید

بنیاد ادبیات داستانی میزبان بیست‌وهفتمین نشست «عصر تجربه» با حضور محسن سلیمانی در سراي داستان می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بنياد ادبيات داستاني ايرانيان، در این نشست که يكشنبه پانزده دی ساعت 15 برگزار می‌شود، خالق «اسرار و ابزار طنزنویسی»، «فن داستان‌نویسی» و «درس‌هایی درباره داستان‌نویسی» تجربیات خود را با علاقمندان به داستان و داستان‌نویسی در میان می‌گذارد.

محسن سلیمانی مترجم، منتقد، پژوهشگر و نويسنده ادبيات داستاني متولد سال 1338 در تهران و فارغ‌التحصیل زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی است .

سلیمانی کار در حوزه ادبیات را از سال 1359 به طورجدي شروع كرد و تاكنون در زمينه نقد ادبي، اصول داستان‌نويسي و آثار داستاني حدود 70 اثر ترجمه كرده يا نوشته است. 

وي در راديو و تلويزيون نيز نويسندگي كرده و هفت سالي هم در مطبوعات قلم زده است. سلیمانی علاوه بر دبیری گروه ادبیات در چند روزنامه و سردبیری چند فصلنامه، چند سالي نيز نماينده فرهنگي جمهوری اسلامی ايران در انگلستان و آمريكا بوده است.

علاقمندان براي شركت در اين نشست‌ مي‌توانند به نشانی خيابان استاد نجات‌الهي(ويلا)، كوچه نويد، بن‌بست چهارم، پلاك یک، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88902810 تماس بگيرند.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.