سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

وجود 353 زندانی جرائم مالی غیرعمد در زندان اصفهان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان گفت: 353 نفر به دلیل جرائم مالی غیرعمد در زندان مرکزی اصفهان بازداشت هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،رمضان امیری با اشاره به آزادی سه مجرم مالی غیرعمد در هفته وقف اظهار کرد: با همت اداره کل اوقاف استان اصفهان سه تن از زندانیانی که به دلیل جرائم مالی غیرعمد در حبس بودند، آزاد شدند.

وی ادامه داد: 150 میلیون ریال برای آزادی این سه زندانی توسط اداره کل اوقاف استان اصفهان پرداخت شد و آنها به آغوش خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان با اشاره به شرط حفظ قرآن برای آزادی این زندانیان تصریح کرد: این سه زندانی افرادی بودند که در مسابقات حفظ اوقاف در زندان شرکت کرده و حائز رتبه‌های برتر شده بودند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اوقاف یکی از اصلی‌ترین متولیان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در کشور است، بیان داشت: همچنین با توجه به اینکه در هفته وقف قرار داریم با کمک اداره اوقاف اصفهان، محفل انس با قرآن کریم ویژه زندانیان در سالن اجتماعات زندان اصفهان برگزار شد.

امیری با بیان اینکه 353 نفر به علت جرائم غیرعمد مالی در زندان اصفهان بازداشت هستند، اضافه کرد: انتظار داریم سایر ادارات استان همچون اداره اوقاف، که هرساله در هفته وقف این سنت حسنه‌ را به جا می‌آورد، برای کمک به آزادی زندانیان همت کنند و در مناسبات مختلف این اقدام خداپسندانه را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای آزادی زندانیان گفت: برای آزادی زندانیان جرائم مالی، نیازمند یاری تمام مسئولان، به ویژه خیران نیکوکار هستیم./ش

انتهای پیام
برچسب ها: زندان ، جرایم ، غیرعمد ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.