سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کواکبیان در نشست مشترک احزاب سیاسی مطرح کرد

پیش‌بینی حداقل 10 میلیارد تومان برای اصلاح قانون احزاب

دبیرکل جبهه مردم‌سالاری گفت: درصد مشکلات مربوط به احزاب مربوط به حاکمیت و 20 درصد آن مربوط به فرهنگ سیاسی مردم و احزاب می‌شود این نشست بایستی خروجی مشخصی داشته باشد، حداقل 10 میلیارد تومان در بحث اصلاح قانون احزاب باید پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری در نشست مشترک وزیر کشور با احزاب و گروه‌های سیاسی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: وجوب عقلی،‌ شرعی، ملی، سیاسی و انقلابی اقتضا می‌کند که احزاب در کشور نهادینه شوند.  
 
وی با بیان این که، گفته برخی دوستان که گفتند رئیس‌جمهور می‌گوید ما به احزاب نگاه توسعه سیاسی داریم را قبول ندارم، ادامه داد: رئیس‌جمهور گفت متاسفانه ما احزاب فعال در کشور نداریم.
 
کواکبیان خاطر نشان کرد: 60 درصد مشکلات مربوط به احزاب مربوط به حاکمیت و 20 درصد آن مربوط به فرهنگ سیاسی مردم و احزاب می‌شود این نشست بایستی خروجی مشخصی داشته باشد.

دبیر کل جبهه مردم‌سالاری تصریح کرد: حداقل 10 میلیارد تومان در بحث اصلاح قانون احزاب باید پیش‌بینی شود.
 
وی با اشاره به صحبت میان خود و غلامحسین اژه‌ای درباره این که چرا حزب مشارکت و مجاهدین منحل شده است افزود: هنوز متاسفانه در کشور ما مرز میان جرایم سیاسی و امنیتی مشخص نشده است.  
 
کواکبیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به جلسه‌ای که امروز تشکیل شده است ما بتوانیم خروجی را نیز برای این نشست داشته باشیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، کواکبیان ، نشست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.