سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

آغاز تحول در منطقه آزاد چابهار

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: ایجاد تحول و سازماندهی جدید نیروی انسانی با تشکیل پنج کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و امور نمایشگاهی، فرهنگی، پژوهش، ستاد تسهیلات دائمی سفر و اتاق فکر در این سازمان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران زاهدان.، عبدالسلام پاکزاد با اشاره به فعالیت های متعدد در دوره مدیریت جدید منطقه آزاد و دولت تدبیر و امید افزود: مدیریت جدید سازمان با عنایت به مشکلات و عقب ماندگی های موجود در حوزه ها و بخش های مختلف ، به منظور شناخت توانمندیهای نیروی انسانی و ایجاد هم افزائی و بازمهندسی جدید فرایندهای سازمانی اقدام به تشکیل کمیته های تخصصی کرده است.

ئی افزود: دستیابی به پتانسیل هایی که بتواند سازمان را در حصول به اهداف استراتژیک و رویکرد نو یاری رساند نیازمند خرد جمعی است که در نخستین گام سعی می شود با تشکیل کمیته های تخصصی و شناسایی ظرفیت های مدیریتی و اجرایی نیروی انسانی سازمان بسترهای تغییر و تحول در سازمان منطقه آزاد چابهار به عنوان پایلوت مناطق آزاد کشور در سند چشم انداز ایران 1404 فراهم شود.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و سفر مهمانان ایام تعطیلات در روزهای آخر سالجاری و ابتدای سال آینده گفت: در نخستین نشست کمیته های تخصصی ، فعالیت کمیته های تبلیغات، اطلاع رسانی و امور نمایشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پاکزاد خاطرنشان کرد: تهیه برنامه های متنوع در زمینه اطلاع رسانی گسترده، مناسب و به هنگام به مردم فهیم استان و همچنین تهیه برنامه جامع تبلیغات محیطی درمنطقه با اولویت استان ها و بازارهای هدف سراسر کشور در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اتخاذ تدابیر لازم جهت هر چه باشکوه برگزار کردن آیین های ویژه ایام دهه فجر از دیگر تصمیمات نخستین نشست کمیته های تخصصی بود.

مشاور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: در خصوص کمیته پژوهش نظرات حوزه های تخصصی در پنج بخش نقاط قوت ،نقاط ضعف ،فرصتهای موجود و تهدیدهای موجود و در نهایت برنامه های اجرایی پیشنهادی به صورت واقع بینانه و عملگرایانه مورد بررسی قرار گرفت./س

انتهای پیام/

برچسب ها: تحول ، منطقه ، آزاد ، چابهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.