سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث سرانه‌های فضای سبز در شبکه بزرگراهی جنوب پایتخت

مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 از احداث سرانه‌های فضای سبز در شبکه بزرگراهی این منطقه خبر داد.

 معلم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح احداث سرانه‌های فضای سبز در شبکه بزرگراهیمنطقه 19 دردستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: اینطرح تاکنون در بزرگراه‌های امام علی (ع)، شهیدکاظمی، تندگویان، آزادگان، شکوفه، شقایق وهاشمی اجراشده است.
 
معلم با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح در بزرگراه امام علی (ع) و شهید کاظمی با احداث سرانه‌های فضای سبز در لوپ‌های غربی پل تقاطع بزرگراه امام علی (ع
) و شهید کاظمی، انواع گونه‌های گیاهی از جمله 2 هزار و 560 مترمربع درختچه‌کاری، 8 هزارو 800 سبد پیاز گل لاله، 196 مترمربع گیاهان پوششی کاشته شده است.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث سرانه‌های فضای سبز و کاشت مگل در محدوده نواحی 5 گانه منطقه 19، به منظور توسعه فای سبز و ایجاد نمای طبیعی شهری،کاشتپیاز گل لاله در معابر اصلی نواحی از اقدامات اجرایی اینطرح است.
 
معلم در پایان با اشاره به اقداماتدیگر شهرداریمنطقه 19 افزود: احداث سرانه‌های فضای سبزدر بزرگراه تندگویان، آزادگان، شهیدکاظمی، شکوفه، شهید سروری، شقایق و هاشمی با کاشت پیازگل‌های لاله  و درختچه‌کاری در این بزرگراه‌ها از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.
انتهای پیام/
 
برچسب ها: احداث ، بزرگراه ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.