سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور؛

تردد در جاده های کشور روان است/ آذربایجان غربی برفی

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهو‌ر نا‌جا در تشریح آخرین اخبار وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور از ترافیک روان در کلیه جاده های کشور و بارش برف در استان آذربایجان غربی خبر داد.

 سرهنگ حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور اظهار داشت؛ بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوبین های نظارت تصویری، سامانه های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر کلیه جاده های کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند و تا کنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی گزارش نشده است. 

وی ادامه داد با اشاره به وضعیت جوی جاده های کشور بیان داشت؛ بر اساس آخرین گزارشهای دریافتی از وضعیت جوی جاده های کشور هم اکنون در استان آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده است و تردد با زنجیر چرخ انجام خواهد شد و سایر محورهای کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.  
 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهو‌ر نا‌جا خاطر نشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهو‌ر به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن های 120 و 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور خواهد بود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ترافیک ، عادی ، روان ، برف ، بارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.