سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

ضرورت ورود واقفان به حوزه بهداشت و درمان

در حوزه سلامت، بیمارستان‎های زیادی برای رسیدگی به امر سرطان ساخته شده که اثربخشی‎های زیادی داشته و همه به برکت وقف است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، نماینده دامغان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: واقفان در حوزه بهداشت و درمان ورود پیدا کنند.

 عبدالرحمان رستمیان گفت: در حوزه سلامت، بیمارستان‎های زیادی برای رسیدگی به امر سرطان ساخته شده که اثربخشی‎های زیادی داشته و همه به برکت وقف است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: حوزه علمیه وقفی که در دامغان تأسیس شد، یکی از چشم‎گیرترین نمونه‏ها در این بخش است؛ حضور یک روحانی در شهر و اقداماتی که به واسطه وجود این عزیزان رخ می‏دهد و سخنرانی‎هایی که انجام می‎دهند، می‎تواند برای ما بسیار حائز اهمیت باشد.

رستمیان گفت: باید از افراد خیر قدردانی کنیم؛ چرا که به واسطه فعالیت این افراد، پیشرفت‎های زیادی در جامعه حاصل شده است اما باید در این زمینه فعال باشیم و در زمینه اهداف وقف فرهنگ‎سازی کنیم وی افزود: بیان و آشنایی مردم با دستورات اسلام در خصوص سنت حسنه و نبوی وقف بسیار مهم است و می‎تواند تأثیرگذاری خوبی داشته باشد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: با معرفی این آموزه‎های دینی، مردم به وقف کردن تشویق می‎شوند؛ اما مسئله دیگر معرفی وقف‎کنندگان است.

رستمیان افزود: با وجود اینکه این افراد دوست دارند گمنام بمانند؛ لازم است که با شرح و بیان خدمات آنها، مردم را به وقف کردن و کار خیر بیشتر تشویق کنیم./ز
 
برچسب ها: وقف ، بهداشت ، درمان ، رستمیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.