سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محتشمی:

ادبیات اصلاح‌طلبان در انتخابات یازدهم پیروز شد / ضرورت پرداخت یارانه به احزاب

دبیر کل حزب آزادی گفت: جبهه اصلاح طلبان در انتخابات یازدهم سعی و عزم خود را برای ساختار گشایی جزم کرد و تمام تلاش خود را در این راستا به کار برد چنان که ما شاهد بودیم ادبیات اصلاح طلبان در انتخابات یازدهم پیروز شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، مجید محتشمی دبیر کل حزب آزادی در نشست احزاب و وزارت کشور که در این وزارتخانه در حال برگزاری است گفت: احزاب از دیدگاه جهانی جز رکن سوم دموکراسی هستند لذا باید به آن‌ها بها و فرصت‌های لازم داده شود.  
 
وی افزود: رکن اول در نظام، قانون اساسی است که به خوبی در نظام جمهوری اسلامی به آن پرداخته شده است و ما شاهد هستیم که به تفصیل و زیبایی حقوق ملت در این قانون ذکر شده است.  
 
محتشمی تصریح کرد: امیدواریم دولت دکتر روحانی در راستای پیاده کردن حقوق ملت و نهادینه کردن این موضوع وارد عمل شود.  
 
دبیر کل حزب آزادی خاطر نشان کرد: احزاب یکی از پایه‌های اساسی نظام و مردم سالاری دینی هستند که باید در جهت ساختار گشایی نه ساختار شکنی وارد عمل شوند.  
 
محتشمی خاطر نشان کرد: جبهه اصلاح طلبان در انتخابات یازدهم سعی و عزم خود را برای ساختار گشایی جزم کرد و تمام تلاش خود را در این راستا به کار برد چنان که ما شاهد بودیم ادبیات اصلاح طلبان در انتخابات یازدهم پیروز شد.  
 
دبیر کل حزب آزادی اظهار داشت: امیدواریم احزاب بتوانند با برنامه‌های جامع فعالیت‌های خود را به صورتی شکل دهند تا بتوانند با روسای قوای سه گانه دیدار داشته باشند.  
 
وی در پایان تاکید کرد: تاسیس شبکه تلویزیونی و پرداخت یارانه به احزاب از موضوعات مهم دیگری است که باید به آن توجه شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، یارانه ، روحانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.