سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/امام جمعه اراک:

ارزشهای اسلامی سد استوار ایستادگی مقابل استکباراست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه اراک ،ارزشهای اسلامی را سد استوار ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و چراغ روشن رسیدن به کمال انسانی دانست.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، ایت الله دری توطئه استکباری رضا خان در کشف حجاب را یاد ور شد و افزود: استکبار قصد داشت با استفاده از این عامل خود فروخته، ارزشهای اسلامی را کم رنگ و اعتقادات مردم را زیر پا بگذارد تا کشور را بیشتر زیر سلطه خود در اورد.
خطیب نماز جمعه اراک اضافه کرد : استکبار و دشمنان اسلام همواره با هجمه های فرهنگی قصد تضیف و کم رنگ کردن ارزشهای اسلامی و انسانی را دارند.
وی گفت: ملت بزرگ ایران همواره و در همه عرصه ها مدافع ارزشهای اسلامی بوده اند و با ایستادگی بردفاع از ارزشهای اسلامی ثابت کرده هیچ گاه از اعتقادات خود کوتاه نمی اید.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : امروزه هم دشمنان با بهره گیری از ارتش رسانه ای و تهاجم سایبری و بهره گیری از شبکه ها و امواج ماهواره ای قصد دارند ارزشهای اسلامی در بین جوانان را کم رنگ کنند غافل از اینکه تا فرهنگ عاشورا در جامعه جاریست تمام این توطئه ها محکوم به شکست است .
امام جمعه اراک اغاز ماه ربیع الاول را یاد اوری کرد و گفت: مردم مومن و دیندار با بهره گیری کامل از معنویات عزداری ماه محرم و صفر به استقبال اعیاد ماه ربیع رفتند./س

برچسب ها: ارزشها ، اسلامی ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.