سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

توقیف 50 فروند قایق حامل سوخت قاچاق در دریای عمان

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار گفت: مأموران پایگاه دریابانی چابهار با توقیف 50 فروند قایق‌، از قاچاق 60 هزار لیتر فرآورده‌های سوختی جلوگیری کردند.

‌ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، رحمان حبیبی‌ گفت: دریابانان ‌فرمانده انتظامی چابهار با اقدامات گسترده اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد سوختی از طریق آب‌های دریای عمان به کشور پاکستان آگاه شدند و بلافاصله جلوگیری از اقدام آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار با اشاره به سرعت عمل مأموران و غافلگیر شدن قاچاقچیان اظهار داشت: دریابانان با اجرای کمین‌های هدفمند در نقاط احتمالی، پس از گذشت ساعاتی موفق شدند کاروان بزرگ قاچاق فرآورده‌های سوختی را متوقف کنند.

وی نتیجه اجرای این عملیات را که بیش از 12 ساعت به طول انجامید، موفقیت‌آمیز خواند و اظهار داشت: دریابانان موفق شدند با توقیف 50 فروند قایق حامل، از خروج 60 هزار لیتر سوخت قاچاق جلوگیری کرده و ذخایر انرژی را به چرخه اقتصاد کشور بازگردانند.

‌رحمان حبیبی خاطرنشان کرد: تشدید اقدامات کنترلی مرزهای آبی از برنامه‌هایی است که به طور جدی دنبال می‌شود و قاچاقچیان باید بدانند نقطه امنی برای فعالیت خود در آب‌های دریای عمان وجود ندارد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: قاچاق ، سوخت ، دریای ، عمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.