سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تابهمن ماه مشکلات آزاد راه پردیس برطرف می شود

فرماندارشهرستان پردیس گفت: با توجه به تعاملات فرمانداری با شرکت عمران وشرکت های سرمایه گذار در آزادراه پردیس تاقبل از بهمن ماه مشکلات آزادراه شهرستان پردیس به ویژه در بخش عوارض را برطرف خواهیم کرد .

مهدی مهاجر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: با توجه به نیم بهاشدن نرخ عوارضی آزادراه شهرستان پردیس و شرایط تورم این مبلغ به منظور رعایت حقوق مردم و مالکین شخصی آزاد راه در جبران هزینمه ها منصفانه خواهدبود .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به عدم وجود برخی امکانات خدماتی در مسیر آزاد راه پردیس تصریح کرد :خیلی از امکانات رفاهی و خدماتی و ایمنی مانند روشنایی مسیر به ویژه در اوقات شب در راستای ایجاد فضایی امن برای مردم از جمله خلاء ها و کمبود های موجود در این آزاد راه به شمار می رود .

فرماندارشهرستان پردیس بااشاره به تحویل ناتمام آزادراه از سوی شرکت سرمایه گذار اضافه کرد :شرکت سازنده آزاد را ه به دلیل برخی مشکلات مانند مطالباتی که از دولت گذشته داشته است آزادراه را با آمادگی 100درصد تحویل نداده است و اینگونه کمبود ها از این مسئله سرچشمه می گیرد .

مهاجر در خاتمه اظهارداشت :ولی خوشبختانه در هفته گذشته هیئت مدیره مالکین برگزار ومدیر عامل جدید آن معرفی شد و با توجه به تعاملات فرمانداری با شرکت عمران وشرکت های سرمایه گذار در آزادراه پردیس تاقبل از بهمن ماه مشکلات آزادراه شهرستان پردیس به ویژه در بخش عوارض را برطرف خواهیم کرد ./س


برچسب ها: آزاد راه ، پردیس ، عوارضی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.