سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی:

باید مانع "فرارهای مالیاتی" شویم

بايد مانعی برای فرارهاي مالياتي ایجاد کنیم ، وقتي بخش حقوقي سهم مالياتي خود را پرداخت مي کند بايد بخش حقيقي هم سهم خود را پرداخت کند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،نايب رئيس کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر ضرورت اجراي طرح جامع مالياتي گفت : بايد جلوي فرارهاي مالياتي را بگيريم ، وقتي بخش حقوقي سهم مالياتي خود را پرداخت مي کند بايد بخش حقيقي هم سهم خود را پرداخت کند.

محمدرضا پور ابراهيمي افزود : طرح جامع مالياتي کشور شامل مجموعه اي از سامانه هاي اطلاعاتي در بخش اقتصادي است و سازمان مالياتي بايد همه اطلاعات مرتبط با فعاليت هاي اقتصادي افراد را ثبت کند.

پورابراهيمي تصريح کرد: ثبت اين اطلاعات کمک مي کند همه چيز شفاف شود که اين روش را کشورهاي اروپايي استفاده مي کنند و هر شخص بر اساس عملکرد اقتصادي که دارد ماليات پرداخت مي کند.

وي اظهار داشت : چون اطلاعات آنها به طور کامل و شفاف ثبت مي شود ، حتي هزينه ها نيز مشخص و شفاف است.

پور ابراهيمي گفت : قشري مانند کارمند و کارگر با توجه به اينکه هر ماه از حقوق شان مبلغ ماليات کسر مي شود مشکلي در پرداخت ماليات ندارند

اما بخش عظيمي از فعالان اقتصادي هستند که با وجود کسب درآمدهاي هنگفت و کلان ، ماليات پرداخت نمي کنند که بايد براي اين فرارمالياتي فکري کرد و مانع آن شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرار ، مالیات ، اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.