سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیته عمران شورای شهر خبر داد :

ایمن سازی تهران در برابر سیل و احداث لکه ای بزرگراه ها ، از مهمترین مصوبات برنامه پنج ساله دوم در حوزه عمرانی

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت : ایمن سازی تهران در برابر خطر سیل ، از مهمترین مصوبا ت برنامه پنج ساله دوم خواهد بود و برش های یک ساله این پروژه در برنامه مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر اقبال شاکری ضمن بیان این مطلب به جلسات مستمر این کمیته برای بررسی ماموریت های معاونت فنی و عمرانی در 5 سال پیش رو اشاره و اظهار کرد : برای این منظور علاوه بر مرمت و بازسازی کانال ها و انهار موجود پایتخت، احداث کانال، نهر و لوله گذاری به طول حدود 500 کیلومتر در طول سال های 93 تا 97 مورد نظر است .
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود :  ساماندهی جمع آوری آب های سطح، از اهمیت و فوریت بالایی برخوردار است . اصلاح زباله گیرها و کارهای عقب مانده در حوزه ساماندهی قنوات پایتخت، در برنامه کاری آتی شهرداری نیز  پیش بینی می شود.
 
وی همچنین  به تکمیل بخشی هایی از رینگ بزرگراهی تهران اشاره کرد و افزود : در سال های گذشته عمده معابر مربوط به رینگ بزرگراهی تهران احداث شده است اما هنوز فقر قابل توجهی در بخش معابر شریانی شرق و جنوب شرقی پایتخت وجود دارد که برای رفع آن، شهرداری پیشنهاد احداث بزرگراه های شهید شوشتری و تکمیل بزرگراه دولت آباد ( بزرگراه شهید نجفی رستگار مقدم) را مطرح کرده است که به احتمال قوی مصوب خواهد شد.
 
عضوشورای شهر تهران همچنین به نیاز پایتخت به احداث لکه ای بزرگراه ها نیز اشاره و اظهار کرد :  نظیر بن بست شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، در برخی نقاط سطح شهر به صورت پراکنده نیز وجود دارد که تکمیل آنها به عنوان پروژه های بزرگراهی پیشنهادی در لایحه برنامه 5 ساله دوم مطرح شده است.
 
به گفته وی رفع گره های کور ترافیکی و باز کردن معابر برای برقراری کامل اتصالات بزرگراهی، ماموریت همیشگی شهرداری هاست که متناسب با نیازهای ترافیکی روز و بنا بر اولویت در دستور کار قرار خواهد گرفت.
برچسب ها: کمیته ، شورا ، ایمن ، احداث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.