سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/نماینده ولی فقیه در سپاه؛

فتنه از عوامل مهم سست کننده ی ایمان است

نماینده ولی فقیه در سپاه، فتنه را یکی از عوامل مهم در از میان رفتن ایمان و شکست در برابر دشمن برشمرد و عنوان کرد:دشمن همواره با استفاده از فتنه در جهت گمراه ساختن مردم و انحراف از مسیر حق تلاش می کند که در این زمینه رسالت رهبر و مردم در مبارزه با فتنه و شناخت دشمن دارای اهمیت فراوانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛حجت الاسلام علی سعیدی دیشب در جمع زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان ابعاد مختلف فتنه سال 88 اظهار داشت:متاسفانه با وجود شکست مسلمانان از صدر اسلام به دلیل وجود فتنه های مختلف، برخی نخواستند درس عبرت بگیرند و بر همین اساس بر فتنه ها دامن زدند تا در براندازی نظام اسلامی شرکت کنند اما ملت ایران در حماسه 9 دی پاسخی بزرگ به فتنه گران و فریب خورده ها داد.

وی تصریح کرد:یکی از راههای مهم فتنه، بازی با مقدسات است به طوری که در فتنه جمل عده ای فریب خورده حتی شتر آیشه را تقدیس می کردند همان طور که در فتنه 88 نیز با استفاده از مقدسات همچون رنگ سبز به فتنه گری علیه دین پرداختند و به مقدسات عاشورا توهین کردند ولی در 9 دی ملت ایران از امتحان بزرگی سربلند بیرون آمدند.

وی بیان داشت:تبعیت از رهبر و ولایت مانع از پیروزی دشمن در فتنه می شود هرچند در طول تاریخ بسیاری از امت ها از این امتحان سخت سربلند بیرون نیامدند و حتی در زمان ائمه اطهار(ع) عدم تبعیت از رهبری موجب خانه نشینی امام علی(ع)، شهادت امام حسین(ع) و سایر امامان معصوم در تاریخ تشیع شد.

سعیدی، ولایت و رهبری را نعمتی بزرگ و ارزشمند خواند و گفت:وجود رهبری مانع از انحراف جامعه می شود از این رو باید از تاریخ درس عبرت بگیریم و از ولایت و رهبری دور نشویم زیرا دوری از ولایت موجب تفرقه میان ملت و پیروزی فتنه گران خواهد شد.

وی تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران نیز در طول حیات خود بارها دچار فتنه شد و در تهران عده ای با سردادن شعار "نه شرقی، نه غربی،جمهوری ایرانی" به فتنه ها دامن زدند در حالی که هدف انقلاب تشکیل حکومتی اسلامی و دینی بود و ما امت پیشتاز ظهور امام زمان(عج) هستیم.

وی اظهار داشت:دشمن در صدد جدا ساختن مردم از انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی می باشد از این رو با شیوه های مختلف به فتنه و توطئه می پردازد که تحریم یکی از این شیوه ها برای ناامیدی ملت ایران و فاصله گرفتن از ارزشهاست.

وی خاطرنشان کرد:شناخت دقیق موقعیت ها، پیروری از ولایت فقیه، همسویی با رهبری و ایستادگی در برابر دشمن می تواند ما را در وضعیت کنونی به پیروزی برساند و دشمنان را از توطئه و تهدید ناامید سازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تسلیت شهادت امام رضا(ع) به محضر کریمه اهل بیت(ع) بیان داشت:امام رضا(ع) در زندگی خود همچون سایر ائمه در جهت هدایت مردم تلاش کرد و در این راه با زهر جفا به شهادت رسید./س

برچسب ها: قم ، نماینده ، ولی ، فقیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.