سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش شخصیت های سیاسی لبنان به انفجار بیروت؛

میقاتی:دست تروریسم بین مردم لبنان تفرقه نمی افکند/میشل سلیمان انفجار ضاحیه را محکوم کرد

بسیاری از شخصیت های سیاسی لبنان انفجار امروز در منطقه ضاحیه در جنوب لبنان را محکوم کردند ونسبت به مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار:"نجیب میقاتی" نخست وزیر مستعفی لبنان لحظاتی پیش در سخنانی تاکید کرد:انفجار در منطقه ضاحیه بار دیگر ثابت کرد که دست تروریسم نمی تواند در بین مردم لبنان تفرقه افکند.

"میشل سلیمان" رئیس جمهور لبنان نیز در پیامی این حادثه ترویستی را محکوم و در ادامه افزود:تروریسمی که امروز ضاحیه جنوبی لبنان را درنوردید همان تروریسمی است که همه مناطق کشور را فراگرفته است.

"تمام سلام" مامور تشکیل کابینه نیز در سخنانی انفجار تروریستی که در محله "حریک" رخ داد، را محکوم و آن را حلقه جدیدی از حلقه های هدف قرار دادن صلح داخلی به شمار آورد و در ادامه نیز گفت:پاسخ این گونه حوادث فقط از طریق حفظ هوشیاری و پایبندی به تفکر و مستحکم کردن وحدت ملی میسر خواهد شد.

در همین حال "ولید جنبلاط" نماینده لبنانی در واکنش به انفجار امروز در منطقه ضاحبه گفت:جنگ داخلی در لبنان غیرقابل اجراست.

همچنین "امین جمیل" رئیس حزب الکتائب لبنان در سخنانی اظهار داشت:فاجعه هایی که در مناطق مختلف لبنان در حال شیوع است باید عبرتی برای مقامات سیاسی باشد.


"سعد حریری" نخست وزیر پیشین لبنان در واکنش به انفجار در ضاحیه که به کشته و زخمی شدن بیش از 60 تن انجامید گفت:بی گناهان در منطقه ضاحیه قربای جنایات تروریستی و تبهکارانه ای هستند که طی ماه ها آنها را مورد هدف قرار داده است.


عدنان منصور، وزیر خارجه لبنان با اشاره به انفجار عصر روز پنجشنبه در ضاحیه بیروت اعلام کرد که این انفجار در چارچوب سلسله اقدامات تروریستی در لبنان صورت گرفته است.

عدنان منصور در ادامه افزود: از جامعه بین الملل می خواهیم که ریشه تروریسم را بخشکاند و آن را از بین ببرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.