سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس "هواشناسی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

"تهران"، ابری و بارانی/تداوم "بارش" ها تا فردا در اغلب مناطق کشور

گودرزی گفت: امروز در سواحل شمالی کشور، ارتفاعات البرز، شمال شرق، جنوب و بطور پراکنده در برخی مناطق شرق بارش باران و برف و گاهی وزش باد ادامه دارد و این سامانه بارشی فردا صبح از مرزهای شمال شرقی کشور خارج می شود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "پنجشنبه 12 دی ماه 92" در سواحل شمالی کشور، ارتفاعات البرز، شمال شرق، جنوب و بطور پراکنده در برخی مناطق شرق بارش باران و برف و گاهی وزش باد ادامه دارد و این سامانه بارشی فردا صبح از مرزهای شمال شرقی کشور خارج می شود.


گودرزی اظهار داشت: روز شنبه در غالب مناطق کشور جو آرام و پایدار حاکم خواهد بود و از روز یکشنبه با ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور،در جنوب غرب، غرب و دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و بتدریج جنوب و نواحی مرکزی موج جدید بارش ها آغاز می شود و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه نیمه جنوبی تحت تاثیر سامانه بارشی فوق قرار می گیرد.

کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده گفت:  وضعیت آب و هوای تهران امروز، نيمه ابري و بارش پراکنده، درپاره ای نقاط مه و اوایل شب کاهش ابر و برای فردا و روز شنبه، کمي ابري درپاره ای نقاط مه صبحگاهي پیش بینی می شود .

وی افزود: بیشترین میزان بارش ها طی 24 ساعت گذشته در انزلی به میزان 56 میلیمتر، سپیدان فارس به میزان 29 میلیمتر و سولار به میزان 25 میلیمتر گزارش شده است.


انتهای پیام/
برچسب ها: بارش باران ، رگبار ، باد ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.