سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گذري بر مسابقات هندبال مردان آسيا

رقابت‌هاي هندبال جام ملت‌هاي آسيا از روز 5 بهمن سال جاري در شهر منامه بحرين آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: رقابت‌هاي هندبال جام ملت‌هاي آسيا از روز 5 بهمن سال جاري در شهر منامه بحرين آغاز خواهد شد.

در اين مسابقات 12 تيم در دو گروه 6 تيمي كه شامل گروه A ايران، كره، ازبكستان، چين، بحرين و عربستان و گروه B ژاپن، عمان، قطر، عراق، كويت و امارات به رفابت می پزدازند.

در ادامه گزارش آمده است: در نخستين روز از اين مسابقات، شنبه 5 بهمن‌ ازبكستان به مصاف عربستان مي‌رود، ايران از كره جنوبي پذيرايي مي‌كند و چين و بحرين رو در روي همديگر مي‌ايستند و عراق از عمان پذيرايي مي‌كند.

دوشنبه 7 بهمن ايران با عربستان، چين با كره‌جنوبي و ازبكستان با بحرين ديدار دارند.

سه‌شنبه 8 بهمن‌ ژاپن از امارات پذيرايي مي‌كند، عراق رودرروي قطر مي‌ايستد و كويت وعمان به مصاف هم مي‌روند.

چهارشنبه 9 بهمن كره با ازبكستان، ايران با چين و بحرين با عربستان مسابقه دارند، روز پنج‌شنبه 10 بهمن امارات از عراق پذيرايي مي‌كند. عمان با ژاپن بازي دارند و ديدار پاياني بين تيم‌هاي قطر و كويت است.

روز جمعه 11 بهمن ايران به مصاف ازبكستان مي‌رود . عربستان پيش روبروي چين مي‌ايستد و كره جنوبي و بحرين به ميدان مي‌روند.

روز شنبه 12 بهمن امارات با كويت، ژاپن و عراق و قطر و عمان بازي پاياني را برگزار مي‌كنند.

روز یکشنبه 13 بهمن ازبکستان به مصاف چین می‌رود، کره جنوبی از عربستان پذیرائی می‌کند و ایران روی میزبان یعنی بحرین قرار می‌گیردو روز دوشنبه 14 بهمن عمان به مصاف امارات می رود، کویت از عراق پذیرایی می‌کند و قطر با ژاپن به میدان می‌روند.

درادامه گزارش آمده است مسابقات نیمه نهایی در 15 بهمن ونهایی 17 بهمن برگزار خواهد شد و 3 تیم برتر به رقابت‌های جهانی قطر اعزام می‌شوند.

بر اساس این گزارش همانطور که در برنامه بازی‌ها مشخص شده است دیدار اول ما در نخستین روز مسابقات آسیایی با کره جنوبی است که 9 دوره قهرمان شده است ودیدار سختی برای تیم ملی خواهد بود با این وجود شرایط خوبی که در بین ملی‌پوشان و آرامش و تمرینات منظم ومنسجم در ادوها حاکم است امیدواریم ملی‌پوشان کشورمان مقابل این تیم بتوانند خوب بازی کنند وبا اقتدار به مصاف دیگر حریفان بروند.

در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود: تیم ملی هندبال ایران تا کنون به مسابقات جهانی نرفته است و ما امیدواریم با حضور کاسترلو اسپانیایی به این هدف برسیم وبه این افتخار نایل آئیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.