سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث سرانه های فضای سبز در بوستان‌های جنوب پایتخت

مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 از احداث سرانه‌های فضای سبز در بوستان‌های این منطقه خبر داد.

معلم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث سرانه‌های فضای سبز در بوستان‌های منطقه 19، در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش سرانه‌های فضای سبز، افزایش چشم اندازهای بصری، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.  
 
معلم با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح سرانه‌های فضای سبز در بوستان‌های منطقه 19 با آماده باش اکیپ‌های اجرایی اداره امور شهری و فضای سبز منطقه احداث خواهد شد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث سرانه‌های فضای سبز در بوستان‌های منطقه 19 از جمله بوستان ولایت، بوستان 180 هکتاری، بوستان دانش و طبیعت و بوستان ایرانیان از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
معلم در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 افزود: کاشت 19 هزار و 600 سبد پیاز گل لاله در بوستان ولایت، شهربانوی این بوستان، میدان مطهری، کاشت 10 هزار و 500 سبد در مقابل آبنمای ساختمان ستادی منطقه 19، احداث 60 هکتار سرانه فضای سبز در بوستان 180 هکتاری بوستان دانش و طبیعت و بوستان ایرانیان از اقدامات دیگر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: احداث ، سرانه ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.